Κάθε ελληνίδα σταρ είχε τον αγαπημένο της ηθοποιό
Δεν έχουν μόνο οι κοινοί θνητοί τα είδωλά τους. Φαίνεται πως και οι αστέρες του θεάματος έχουν τις δικές τους αγάπες.
Ελληνίδες σταρ του παλιού κινηματογράφου και του θεάτρου έδειχναν πάντα την προτίμησή τους σε κάποιον κινηματογραφικό αστέρα διεθνούς βεληνεκούς.
Τα «ειδύλλια» είναι λίγο πολύ γνωστά και δείχνουν πως κάθε καλλιτέχνης αναγνωρίζει συγγένειες με ομότεχνους, και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την έλξη και τη γοητεία που ασκεί ένα πρόσωπο σε ένα άλλο.
Ολυμπιακός: Κινήσεις επίθεσης από την αρχή χωρίς τέλος
«Δευτέρα βράδυ στις 7 Μαρτίου του 1960 καταφθάνει στο αεροδρόμιο του Ελληνικού ο διάσημος αστέρας του Χόλιγουντ Γκρέγκορι Πεκ με την Γαλλίδα σύζυγό του Βερόνικα Πασάνι και τα δύο τους παιδιά Άντονι και Σεσίλια για τις ανάγκες των γυρισμάτων στην Ρόδο της νέας του ταινίας "Τα κανόνια του Ναβαρόνε". Αυτή θα είναι η αρχή της γνωριμίας του μεγάλου Γκρέγκορι Πεκ με την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Στη δεξίωση που θα δοθεί στο Kings Palace εκείνο το βράδυ προς τιμήν του Αμερικανού ηθοποιού η Αλίκη θα φωτογραφηθεί στο πλάι του. Λέγεται μάλιστα ότι εξέφρασε την επιθυμία της να παίξει στο πλευρό του και όταν την ρώτησε το λόγο του απάντησε: "Μα γιατί είστε τζέντλεμαν!"».
Το fosonline είχε αποκαλύψει παλιότερα το ίνδαλμα της Τζένης Καρέζη που σχετίζεται με λατρεία της για τη γαλλική γλώσσα και την γαλλική λογοτεχνία. Η γαλλόφωνη ρίζα της την οδήγησε σε ένα μεγάλο εφηβικό πάθος που το έζησε με τη φαντασία της. Αν τη ρωτούσε κανείς για τον μεγάλο έρωτα της εφηβείας της, θα του απαντούσε χωρίς δεύτερη σκέψη: «Έρωτάς μου ο ένας και μοναδικός Ζεράρ Φιλίπ, είχα δει το "Μοναστήρι της Πάρμας" τουλάχιστον είκοσι φορές».
Μια ακόμα ελληνίδα σταρ στα χρόνια του '60, η Μάρθα Καραγιάννη, είχε ένα τρυφερό τετ-α-τετ με ένα από τους μύθους του Χόλιγουντ που απαθανατίστηκε σε μια φωτογραφία.
Ο Ρόμπερτ Μίτσαμ, ο Χολιγουντιανός σταρ επισκέφθηκε την Ελλάδα στα μυθικά μεταπολεμικά χρόνια. Τα βήματά του τον έφεραν ένα βράδυ στην Καστέλλα, στη «Σπηλιά του Παρασκευά». Στο μαγαζί, σημείο αναφοράς στη νυχτερινή διασκέδαση, τέλη ’50, αρχές ’60, τραγουδούσε η Μάγια Μελάγια και χόρευε η Μάρθα Καραγιάννη με τον Γιώργο Μαρά.
Το αστραφτερό παρουσιαστικό του Μίτσαμ προκάλεσε, όσο να ‘ναι, μεγάλη εντύπωση αλλά και ο αμερικανός γόης φαίνεται να μαγνητίστηκε από τα θέλγητρα της νεαρής Ελληνίδας χορεύτριας και ηθοποιού.
Η κατάληξη της βραδιάς ήταν απλά μια κοινή φωτογραφία στην οποία αποτυπώθηκε ο αμοιβαίος ενθουσιασμός αλλά τίποτε περισσότερο. Όπως εξήγησε αργότερα η Καραγιάννη, ένας άντρας σαν τον Μίτσαμ δεν θα άφηνε ποτέ αδιάφορη μια γυναίκα αλλά σ’ εκείνη προσωπικά άρεσαν περισσότερο τα λαϊκά παιδιά.