Να πώς έκανε τις ταινίες του ο Λογοθετίδης

Η κινηματογραφική διαδρομή του Λογοθετίδη είναι ένα επιτυχημένο μίγμα κωμωδίας και δράματος. 

Να πώς έκανε τις ταινίες του  ο Λογοθετίδης

Βλέποντας τις ταινίες του Λογοθετίδη από τη δεκαετία του '50 με όλο αυτό το μεταπολεμικό ελλαδίτικο κλίμα, δύσκολα πάει το μυαλό μας πως πρόκειται για κινηματογραφικές παραγωγές κατά κάποιο τρόπο... διεθνείς.

Ωστόσο η πορεία του Λογοθετίδη προς την κινηματογραφική δόξα είχε ένα συγκεκριμένο δρομολόγιο. Οι περισσότερες ταινίες του δεν γυρίζονταν επί ελληνικού εδάφους.

O αείμνηστος ηθοποιός άπαξ και έκανε κάποια θεατρική επιτυχία έβγαζε εισιτήριο για Κάιρο μαζί με όλο του το θίασο. Εκεί τα βράδια έδινε παραστάσεις χωρίς περαιτέρω πρόβες και τα πρωινά τα περνούσε στα πολυτελή κινηματογραφικά στούντιο όπου γύριζε την κινηματογραφική μεταφορά.

Η «Σάντα Τσικίτα» όπως και η ταινία «Δεσποινίς ετών 39» καθώς και ο «Ζηλιαρόγατος» με τους ίδιους πρωταγωνιστές γυρίστηκαν στην Αίγυπτο στο στούντιο Ναχάς (Nahas) του Καΐρου, ενώ τα γυρίσματα των δύο πρώτων ταινιών διήρκεσαν μόλις τρεις εβδομάδες.

Όσοι τον γνώριζαν από κοντά και είχαν συνεργαστεί μαζί του επισήμαιναν αργότερα την αξία του Λογοθετίδη όχι μόνο ως ηθοποιού αλλά και ως σκηνοθέτη. Οι συνεργάτες έλεγαν συχνά, χωρίς ίχνος υπερβολής, πως οι θεατρικές επιτυχίες του οφείλονταν περισσότερο στον ίδιο και λιγότερο στο κείμενο. Η διαπίστωση αυτή ίσχυε ακόμα περισσότερο για τις κινηματογραφικές μεταφορές.

Για το λόγο αυτό άλλωστε μπροστά στον Λογοθετίδη όλοι κάθονταν σούζα, του Σακελλάριου και του Φίνου μη εξαιρουμένων.