Φίνος για αυτό τον συνθέτη: «Τι μουσική να μου γράψει αυτός ο γέρος!»
Ο Φιλοποίμην Φίνος αρνιόταν τη συνεργασία σε αυτό τον συνθέτη γιατί νόμιζε πως ήταν πια ηλικιωμένος.
Ήταν εκτελεστής της τζαζ με σημαντική θητεία και συνεργασίες στα χρόνια που έζησε στην Αμερική. Αγαπούσε όμως και τον κινηματογράφο και η μουσική για το σινεμά του φαινόταν πάντα ως πρόσκληση
«Δεν φτάνει να είσαι καλός συνθέτης, χρειάζεται να είσαι και έξυπνος άνθρωπος για να γράψεις κινηματογραφική μουσική», εξηγούσε.
Ολυμπιακός: Η συμβολή του… Βαλμπουενά
Όταν ο Γιάννης Δαλιανίδης τον πρότεινε στον Φίνο εκείνος του είπε: «Μα τι να τον κάνω; Αυτός είναι γέρος, είναι στυμμένο λεμόνι». Γιατί το είπε αυτό; Γιατί τον άκουγε να παίζει από το 1938 ως σολίστας στην Ελληνική ραδιοφωνία.
Όταν τον είδε μπροστά του είπε: «Α, εσείς θα είστε ο γιος του Μίμη Πλέσσα!»
Ο Μίμης Πλέσσας έγινε ο σχεδόν αποκλειστικός μουσικός της Φίνος Φιλμ στη δεκαετία του '60 και μέχρι το 1976, και ο καλλιτεχνικός δημιουργός όλων των μιούζικαλ του ελληνικού σινεμά.
Όταν ο Φίνος αντίκρυσε την οργάνωση και την σχολαστικότητα του Πλέσσα στα γυρίσματα της ταινίας «Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες» έτριβε τα μάτια του.
Σημειωτέο πως η πρώτη ταινία με μουσική του Πλέσσα ήταν η κωμωδία «Να πεθερός να μάλαμα!». Η δεύτερη το θρυλικό «Έγκλημα στα Παρασκήνια».