Μάρθα Καραγιάννη: «Η Βλαχοπούλου ερχόταν αδιάβαστη στα γυρίσματα»

Η Μάρθα Καραγιάννη επιβεβαιώνει τις φήμες ότι η Ρένα Βλαχοπούλου κατέφθανε πάντοτε στα κινηματογραφικά πλατό χωρίς να έχει μελετήσει το σενάριο της ταινίας.

Μάρθα Καραγιάννη: «Η Βλαχοπούλου ερχόταν αδιάβαστη στα γυρίσματα»

Η Μάρθα Καραγιάννη επιβεβαιώνει τις φήμες ότι η Ρένα Βλαχοπούλου κατέφθανε πάντοτε στα κινηματογραφικά πλατό χωρίς να έχει μελετήσει το σενάριο της ταινίας. Συγκεκριμένα έχει δηλώσει πως:

«Όταν είχα γύρισμα με τη Ρένα ήταν η καλύτερή μου. Δεν κουραζόμουν να διαβάζω από την προηγουμένη. Η Ρένα μάθαινε τα λόγια της στην πρόβα κι όλοι εμείς οι νεότεροι, ο Βουτσάς, εγώ , η Χλόη βρίσκαμε την ευκαιρία να τα μαθαίνουμε μαζί της. Όταν είχαμε γύρισμα με τη Ρένα είχαμε πανηγύρι. Την προηγουμένη ξεσαλώναμε, βγαίναμε, ξενυχτούσαμε, διασκεδάζαμε, με τη σιγουριά πως την επομένη στην πρόβα, λίγο πριν από το γύρισμα, μέχρι η Ρένα να μάθει τα λόγια της, θα τα μαθαίναμε κι εμείς.

Έλα όμως που μια φορά μία και μοναδική, η Ρένα ήρθε στο γύρισμα διαβασμένη. Ήξερε τα λόγια της απέξω χωρίς να κομπιάζει πουθενά! Ήταν στο Κάτι να καίει, στη σκηνή που ο Παπαχρήστος μας προτείνει να πάμε να πουλήσουμε ρούχα. Όταν ξεκινήσαμε την πρόβα βλέποντας πως η Ρένα ήταν διαβασμένη , κοιταχτήκαμε με τον Βουτσά και σκάσαμε στα γέλια. Ο Δαλιανίδης μας κατσάδιασε άσχημα!

Το πάθημα μάς έγινε μάθημα. Ποτέ άλλοτε δεν ξαναπήγαμε αδιάβαστοι στο γύρισμα, όσο και αν η Ρένα συνέχιζε να μαθαίνει τα λόγια της στην πρόβα και έκτοτε δεν ήρθε ποτέ διαβασμένη. Η Βλαχοπούλου δεν ακολουθούσε πιστά ένα κείμενο. Οι ατάκες της ήταν στο περίπου. Γι' αυτό όλοι οι άλλοι έπρεπε να ξέρουμε ακριβώς τους ρόλους μας για να την ατακάρουμε εύστοχα και με ετοιμότητα. Αυτή ήταν η Ρένα, μία και μοναδική!».