«Η Βλαχοπούλου ξεχνούσε τα λόγια της - Της τα γράφαμε σε χαρτόνια ή στο πάτωμα»

Έχουν ειπωθεί πολλά για την ικανότητα της Ρένας Βλαχοπούλου να αυτοσχεδιάζει μπροστά στο φακό. Ο Παντελής Βούλγαρης δίνει μια άλλη εκδοχή.

«Η Βλαχοπούλου ξεχνούσε τα λόγια της - Της τα γράφαμε σε χαρτόνια ή στο πάτωμα»

Ο γνωστός σκηνοθέτης ανασύρει νεανικές του μνήμες από τα χρόνια της Φίνος Φιλμ και του παλιού ελληνικού κινηματογράφου και αναφέρεται εκτός των άλλων και στην εμπειρία του από την ταινία "Ένα κορίτσι για δύο".

Από τα γυρίσματα της ταινίας θυμάται κυρίως την Ρένα Βλαχοπούλου, η οποία ακόμα και σήμερα θεωρείται μετρ στον κινηματογραφικό αυτοσχεδιασμό. Τα πράγματα όμως δεν ήταν ακριβώς έτσι, τουλάχιστον σύμφωνα με τον Βούλγαρη. Εξομολογείται λοιπόν στον Ιάσονα Τριανταφυλλίδη: "Την Ρένα τη θυμάμαι που είχαμε κάνει μαζί το Ένα κορίτσι για δύο. Ξεχνούσε τα λόγια της και της τα γράφαμε σε χαρτόνια ή στο πάτωμα. Εκείνη διάβαζε την πρώτη λέξη και ξεκινούσε. Ήταν καταπληκτικός άνθρωπος. Αυτό που έκανε η Ρένα δεν ήταν απόλυτα αυτοσχεδιασμός...

Οι ταινίες στη Φίνος είχαν το ντεκουπάζ τους, τη συγκεκριμένη κίνηση που θα έκανε ο ηθοποιός, ήταν σχεδιασμένα όλα. Η Βλαχοπούλου κολυμπούσε σ' αυτές τις συνθήκες με τους δικούς της ρυθμούς, χωρίς όμως αυτό που έκανε να μπορεί να θεωρηθεί απόλυτος αυτοσχεδιασμός".

Ο Βούλγαρης αποκλείει γενικά το ενδεχόμενο αυτοσχεδιασμού στους κόλπους της Φίνος Φιλμ με δεδομένο ότι ο Φίνος ήθελε να ελέγχει τα πάντα. Αναφέρει μάλιστα ότι στο Ένα Κορίτσι για δύο ο παραγωγός έλειπε στο εξωτερικό και όταν επέστρεψε υποχρέωσε το συνεργείο να γυρίσει όλα τα πλάνα με τον Αλεξανδράκη, γιατί έβρισκε πως τα γυαλιά που φορούσε ο ηθοποιός τον έκαναν εξαιρετικά συντηρητικό. Δέχεται όμως ότι ο Χατζηχρήστος, μακριά από τη σκιά του Φίνου, σε ταινίες όπως ο "Μπακαλόγατος" αυτοσχεδίασε κατά βούληση.