«Μοντέρνα Σταχτοπούτα»: Πώς Βουγιουκλάκη και Παπαμιχαήλ τα έφτιαξαν μπροστά στο φακό (vid)

Στη "Μοντέρνα Σταχτοπούτα" Παπαμιχαήλ και Βουγιουκλάκη έδωσαν ένα κινηματογραφικό φιλί που δεν έλεγε να τελειώσει παρά τα επανειλημμένα "στοπ" του Σακελλάριου.

«Μοντέρνα Σταχτοπούτα»: Πώς Βουγιουκλάκη και Παπαμιχαήλ τα έφτιαξαν μπροστά στο φακό (vid)

Το "χρυσό ζευγάρι" του ελληνικού σινεμά συναντήθηκε στις αίθουσες του Εθνικού Θεάτρου στα χρόνια του '50 πρωταγωνιστώντας σε σκηνές κόντρας και ανταγωνισμού.
Η μεταξύ τους αντιπάθεια μεταφέρθηκε στα κινηματογραφικά πλατό με διαρκή φαγωμάρα και καβγάδες που δοκίμασαν τα όρια της υπομονής του Φίνου. Για την ώρα τίποτα δεν προοιωνιζόταν την μεγάλη ανατροπή. Το σεξαπίλ της Αλίκης είχε φτάσει μέχρι το παλάτι ο δε Δημήτρης ήταν συναισθηματικά δέσμιος της κατά 18 χρόνια μεγαλύτερής του Δέσπως Διαμαντίδου.

Το τρίο Βουγιουκλάκη, Παπαμιχαήλ, Διαμαντίδου πρωταγωνίστησε σε 2 ταινίες που άφησαν εποχή: Μανταλένα (1960), Η Αλίκη στο Ναυτικό (1961). Και οι δύο έμειναν στην Ιστορία για τους θρυλικούς τσακωμούς Αλίκης και Δημήτρη. Όσο για την Διαμαντίδου στη μία έπαιξε τη μητέρα του Παπαμιχαήλ, στην άλλη τη μητέρα της Αλίκης.

Το ερωτικό πάθος που υπέβοσκε, ωρίμασε τελικά στα στενά της Αιώνιας Πόλης, εκεί όπου έγινε μεγάλο μέρος από γυρίσματα της "Μοντέρνας Σταχτοπούτας".

Οι δύο νεαροί ηθοποιοί επέστρεψαν μεταλλαγμένοι από τη Ρώμη. Στην τελευταία σκηνή του έργου που γυρίστηκε στην Αθήνα, Παπαμιχαήλ και Βουγιουκλάκη έδωσαν ένα φιλί που ξεπερνούσε σε διάρκεια και πάθος τα κινηματογραφικά δεδομένα. Μάταια φώναζε ο Σακελλάριος "στοπ" και "στοπ". Η Αλίκη και ο Δημήτρης συνέχιζαν απερίσπαστοι να φιλιούνται μπροστά στο φακό. Η Διαμαντίδου έμαθε για την εξέλιξη αυτής της σχέσης από τις εφημερίδες. Στην πρεμιέρα της θεατρικής παράστασης "Κολόμπο" ο Παπαμιχαήλ έκανε πρόταση γάμου στην Βουγιουκλάκη. Τελικά το φιλί-σκάνδαλο στη "Μοντέρνα Σταχτοπούτα" κράτησε χρόνια...

Ταινία του 1965 η "Μοντέρνα Σταχτοπούτα" είναι μια αισθηματική κομεντί βασισμένη στη σύγχρονη εκδοχή του παραμυθιού της Σταχτοπούτας. Αν μη τι άλλο αποτέλεσε το πεδίο στο οποίο άνθισε και ολοκληρώθηκε μια σχέση που άφησε εποχή.