Η Καλαμάτα εξασφάλισε αδειοδότηση

Η ΠΑΕ Καλαμάτα εξασφάλισε αδειοδότηση για τη συμμετοχή της στη Super League.

Η Καλαμάτα εξασφάλισε αδειοδότηση

Η Καλαμάτα πήρε την άνοδο στη Super League και όπως γνωστοποίησε, μέσω ανακοίνωσης, εξασφάλισε και την απαιτούμενη αδειοδότηση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Η ΠΑΕ Καλαμάτα εξασφάλισε, όπως αναμενόταν, αδειοδότηση επιπέδου Super League 1 για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027, μετά την έφεση που κατέθεσε και εξετάστηκε από την αρμόδια Επιτροπή Εφέσεων Αδειοδότησης της ΕΠΟ.

Η θετική απόφαση δικαιώνει τις ενέργειες της διοίκησης και επιβεβαιώνει ότι ο σύλλογος πληροί τις προϋποθέσεις αδειοδότησης για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Συνεχίζουμε απρόσκοπτα την υλοποίηση του σχεδιασμού μας για τη νέα σεζόν, με μοναδικό γνώμονα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη Μαύρη Θύελλα και τον κόσμο της».



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110