Ολυμπιακός: Κανένα πρόβλημα δεν είχε ο Ρέαμπτσιουκ να βγάλει ακόμη ένα 90λεπτο!

Ο Όλεγκ Ρέαμπτσιουκ αντικαταστάθηκε στο 67’ του αγώνα Ολυμπιακός - Απόλλων Σμύρνης για να πάρει ανάσες, αλλά ο ίδιος παρουσιάζει στον Ρέντη μία εικόνα ενός παίκτη, που δεν είχε πρόβλημα να βγάλει ακόμη ένα 90λεπτο.

Ολυμπιακός: Κανένα πρόβλημα δεν είχε ο Ρέαμπτσιουκ να βγάλει ακόμη ένα 90λεπτο!

Αυτό που έχει πετύχει ο Όλεγκ Ρέαμπτσιουκ δεν το έχουν πετύχει αθλητές που δηλώνουν κατ’ επάγγελμα... μαραθωνοδρόμοι! Υπάρχει μία δόση υπερβολής σε αυτό που γράφουμε, ωστόσο, για ποδοσφαιριστή δεν είναι κάτι που το συναντάμε συχνά.

Ο Μολδαβός σε διάστημα 22 ημερών είχε έξι 90λεπτα με τη φανέλα του Ολυμπιακού και της Μολδαβίας. Ξεκίνησε βασικός και σε ακόμη ένα, σε έβδομο δηλαδή, αλλά αντικαταστάθηκε στο 67’.

Σε αυτό το 20ήμερα ο Ρέαμπτσιουκ είναι ζήτημα αν κατάφερε να προπονηθεί σε φουλ ρυθμούς στον Ρέντη. Έκανε κάποιες προπονήσεις χαμηλής έντασης με την Μολδαβία, ενώ στον Ολυμπιακό πήγε πιο χαλαρά στις προπονήσεις που μεσολαβούσαν από αγώνα σε αγώνα, καθώς οι μέρες προετοιμασίας ήταν λιγοστές. Περισσότερο δηλαδή αποθεραπεία έκανε παρά κανονική προπόνηση.

Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν επιβαρύνεται ο οργανισμός του με τα συνεχόμενα παιχνίδια. Δεν είναι καθόλου εύκολο αυτό που έχει πετύχει. Το ξαναλέμε: Σε διάστημα 22 ημερών να έχει δώσει 7 παιχνίδια, στα 6 εκ των οποίων να έχει βγάλει 90λεπτα και στο τελευταίο να έχει αγωνιστεί για 67 λεπτά.

Το πιο φοβερό απ’ όλα είναι ότι ο Ρέαμπτσιουκ δεν είχε κανένα πρόβλημα να βγάλει 90λεπτο και με τον Απόλλωνα, αλλά και να παίξει τέσσερις μέρες αργότερα στην Τρίπολη πάλι βασικός!

Είναι ένας πολύ καλά γυμνασμένος αθλητής. Στην Λαμία για παράδειγμα μπορεί να παρουσίασε σημάδια κόπωσης, κάτι που είναι απολύτως φυσιολογικό, αλλά δεν τον επηρέασε στο επόμενο ματς. Μίλησε με τον Μαρτίνς και αποφάσισε ο Πορτογάλος να τον ρίξει ξανά στη μάχη.

Σίγουρα δεν χρειάζεται να φτάσει στα «κόκκινα», αλλά από τη στιγμή που ο ίδιος ο Ρέαμπτσιουκ δεν παραπονιέται για κόπωση ή δεν δίνει τέτοια εντύπωση στο τεχνικό τιμ, για ποιο λόγο να μείνει στον πάγκο;



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110