Κηφισιά: Ευχαρίστησε τον Πέρεθ
Η ΠΑΕ Κηφισιά ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας με τον Ρούμπεν Πέρεθ.
Ο Ρούμπεν Πέρεθ αποτελεί παρελθόν από την Κηφισιά, η οποία ανακοίνωσε το «διαζύγιο». Ο έμπειρος μέσος αγωνίστηκε στην ομάδα δύο διαφορετικές περιόδους.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Η ΠΑΕ Κηφισιά ανακοινώνει την ολοκλήρωση συνεργασίας με τον Ρουμπέν Πέρεθ.
Στη διάρκεια της περσινής αγωνιστικής περιόδου, ο Ρουμπέν επιβεβαίωσε μέχρι κεραίας πως επρόκειτο για ένα επαγγελματία που αποτέλεσε παράδειγμα προς μίμηση, για έναν εξαίρετο χαρακτήρα και για μια σπουδαία προσωπικότητα, εντός κι εκτός των αγωνιστικών χώρων.
Τον ευχαριστούμε θερμά για όσα προσέφερε και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του».
Διαβάστε Επίσης