Ιράν: Το νέο γράμμα στα αποδυτήρια

Μετά τις δηλώσεις τους κατά τις FIFA και των ΗΠΑ οι Ιρανοί άφησαν πάλι επιστολή στα αποδυτήρια. 

Ιράν: Το νέο γράμμα στα αποδυτήρια

Η οργή των Ιρανών είναι μεγάλη για τον τρόπο με τον οποίο έχουν αντιμετωπιστεί από FIFA και ΗΠΑ όλο αυτό το διάστημα της παρουσίας της αποστολής για το Μουντιάλ.

Μετά τις δηλώσεις του Μεχντί Ταρέμι, αλλά και άλλων παικτών όπως και του ομοσπονδιακού τεχνικού, η αποστολή του Ιράν άφησε επιστολή ξανά στα αποδυτήρια του γηπέδου στο Σιάτλ, όπως είχε κάνει και στα προηγούμενα παιχνίδια τους.

Μετά το 1-1 με την Αίγυπτο και τις πιθανότητες πρόκρισης να εξαρτώνται από άλλους και με πολλά παράπονα για το ακυρωθέν γκολ στις καθυστερήσεις, οι Ιρανοί ανέφεραν στην επιστολή τους:

«Ερχόμαστε από το Ιράν. Ερχόμαστε από μια γη που εδώ και χιλιάδες χρόνια τοποθετεί την τιμή πάνω από τη νίκη. Για εμάς, το ποδόσφαιρο δεν είναι απλώς ένας ανταγωνισμός για το αποτέλεσμα. Είναι μια δοκιμασία χαρακτήρα.

Ίσως μπορεί κανείς να κερδίσει βαθμούς με πολλούς τρόπους, όμως ο σεβασμός δεν κατακτάται έτσι. Ίσως μια ομάδα να προχωρήσει παρακάτω, αλλά μόνο μέσω της δικαιοσύνης και της τιμής μπορεί κάποιος να σταθεί με το κεφάλι ψηλά απέναντι στην Ιστορία.

Το fair play δεν είναι απλώς μία γραμμή στους κανονισμούς του ποδοσφαίρου· είναι η ψυχή του παιχνιδιού.

Ευχαριστούμε το Σιάτλ για τη φιλοξενία του. Και ευχαριστούμε όλους τους Ιρανούς που πρόσφεραν την καρδιά τους, τη φωνή τους και ολόκληρη την ύπαρξή τους για το Ιράν.

Ιράν, πάντα με το κεφάλι ψηλά».



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110