Ταρέμι: «Μπορούσαμε να κερδίσουμε το Βέλγιο»
Οι δηλώσεις του Μεχντί Ταρέμι μετά την ισοπαλία του Ιράν με το Βέλγιο.
Ο Μεχντί Ταρέμι, στις δηλώσεις του μετά το ισόπαλο 0-0 με το Βέλγιο, στάθηκε στο ακυρωθέν γκολ που πέτυχε, εξέφρασε την πίστη του για πρόκριση και ανέδειξε τη δουλειά πίσω από τη στημένη φάση.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Αν είχαμε περισσότερη εμπειρία από διεθνείς αγώνες, θα μπορούσαμε να κερδίσουμε. Κανείς δεν περίμενε αυτή την εμφάνιση από εμάς.
Το γκολ που πετύχαμε ήταν δουλεμένο στην προπόνηση, αλλά δυστυχώς ήταν οφσάιντ. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να πετύχουμε τον στόχο μας».
Διαβάστε Επίσης