Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς: «Ίμπρα»... κατάμπρα στην Μίλαν!

H μαγική «αύρα» του 38χρονου Σουηδού «μεταμορφώνει» την Μίλαν σ’ όλα τα επίπεδα!

Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς: «Ίμπρα»... κατάμπρα στην Μίλαν!

Η είσοδος του 2020 βρήκε την Μίλαν στην 11η θέση της βαθμολογίας. Στο -8 από τις θέσεις της Ευρώπης (απ’ όπου εξοβελίστηκε την φετινή σεζόν, λόγω προβλημάτων στην τήρηση του Financial Fair Play) και στο -14 από την 4αδα που οδηγεί στο Champions League. To oποίο μοιάζει, για μια ακόμη χρονιά (7η συναπτή παρακαλώ...) όνειρο απατηλό για τους Λομβαρδούς.
7 χρόνια... φαγούρα είναι (πάρα) πολλά για μια ομάδα που περηφανεύεται ότι είναι η δεύτερη πολυνίκης της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης με 7 τρόπαια.

Κι όμως, αντί για κατήφεια, μιζέρια ή εσωστρέφεια, όπως θα περίμενε κανείς για ένα σύνολο που στο τελευταίο του ματς (πριν τις γιορτές) συνετρίβη, με 5-0, από την Αταλάντα, επικρατεί... ενθουσιασμός κι οι πληροφορίες θέλουν το πρώτο ματς της χρονιάς κόντρα στην Σαμπντόρια να έχει περισσότερους από 60.000 θεατές!


Τι μεσολάβησε;
Ο... Ζλάταν Ιμπραϊμοβιτς!

Η επάνοδος του 38χρονου Σουηδού (μετά από 7,5 χρόνια απουσίας) και το ενδεχόμενο να ντεμπουτάρει κόντρα στην ομάδα της Γένοβας άλλαξε, άρδην, το κλίμα στην ομάδα του Μιλάνου, αφού στις τάξεις όλων είναι συνδεδεμένος άρρηκτα με το τελευταίο σκουντέτο, το οποίο κατακτήθηκε, παρουσία του, το 2011.
Κι αναπόδραστα γίνονται οι συνειρμοί για επιστροφή στα μεγαλεία...

Tι άφησε και τι βρήκε στο Μιλάνο


Μόνο που η Μίλαν (του Μαξ Αλέγκρι τότε...) κατά τη 2ετή θητεία του στην οποία είχε πετύχει 42 γκολ σε 61 ματς (πριν μεταγραφεί στην Παρί Σεν Ζερμέν...) η μόνη σχέση που έχει με την σημερινή είναι στα χρώματα και στο σήμα!

Πουθενά αλλού...


Η αφετηρία κι η στόχευση της είναι διαφορετική.
Η σεζόν ξεκίνησε με τους θρυλικούς παλαιμάχους Πάολο Μαλντίνι (τεχνικός διευθυντής) και Ζβόνιμιρ Μπόμπαν (διευθυντής του ποδοσφαιρικού τμήματος) να αναλαμβάνουν τα πόστα τους και να ευαγγελίζονται μια νεανική ομάδα – εκόντες, άκοντες – αφού η πολιτική λιτότητας, που οδήγησε στην έξωση από το Εuropa League, έπρεπε να τηρηθεί απαρέγκλιτα, κάτω από τη δαμόκλειο σπάθη της UEFA.

Ωστόσο, η πορεία της ομάδας που σε 17 αγώνες έχει μόλις 6 νίκες κι έχει αλλάξει ήδη έναν προπονητή (σ. ο Μάρκο Τζαμπάολο μας ...τελείωσε, από τις αρχές Οκτώβρη), καθώς κι η 5αρα από τους «μπεργκαμάσκι» κατέστησαν επιτακτική την επιστροφή του «Ίμπρα», τον οποίο ήθελε η... μισή, ποδοσφαιρική Ιταλία.

Τελικά τον απέκτησε η ομάδα που τον χρειαζόταν περισσότερο.
Όχι μόνο αγωνιστικά, αλλά εξίσου κι εκτός των τεσσάρων γραμμών.
Κι ο Σουηδός μπορεί να βοηθήσει και στα δύο μέτωπα.

Για την ποδοσφαιρική του αξία δε γεννάται λόγος. Όπου κι αν πήγε –εξαιρουμένης της Μπαρτσελόνα όπου έπεσε πάνω στο «φαίνομενο» Μέσι και πέρασε απαρατήρητος, φεύγοντας σε έναν χρόνο – έκανε τη διαφορά.


Ο αλαζονικός κι εγωπαθής του χαρακτήρας, η διάθεση του να είναι ο ηγέτης, είναι στοιχεία που χρειάζεται στα αποδυτήρια της η τωρινή Μίλαν ώστε να θυμηθεί το ποια ήταν κι ενδεχομένως βοηθήσουν ώστε να βγει το «κάρο από τη λάσπη».

Εξωαγωνιστικά, εξάλλου, οι ανυπόληπτοι, σ’ όλα τα επίπεδα, εσχάτως, Μιλανέζοι όχι μόνο προσδοκούν αύξηση των εσόδων τους, από τις φανέλες με το όνομα του (και το νούμερο «21» που έχει ξαναφορέσει, μόνο στην εθνική του, 20 χρόνια πριν...) αλλά βλέπουν ραγδαία άνοδο στους αριθμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!

«Μπουμ» στα social media!

Στο Ιnstagram οι ακόλουθοι της παρουσίασαν αύξηση κατά 1,54% την τελευταία εβδομάδα. Ποσοστό μεγαλύτερο από τις 20 πρώτες ομάδες της Ευρώπης στο συγκεκριμένο μέσο.
Πάνω από την Τότεναμ του Μουρίνιο (+1,26%), την κάτοχο του Champions League και πρωτοπόρο της Premier League Λίβερπουλ (1,07%), αλλά και την Μπορούσια Ντόρτμουντ (1,02%), που έκανε το άλλο μεταγραφικό «μπαμ», ως τώρα, με την απόκτηση του Χάαλαντ.

Εξάλλου στο Facebook η αύξηση ήταν της τάξης του 0.25%. Ήτοι 60.000 περισσότερα «Likes». Πέμπη επίδοση πανευρωπαϊκά.


Κοινώς η Μίλαν ξαναμπαίνει στον ποδοσφαιρικό «χάρτη», αφού η μπάλα «παίζεται» κι εκεί με τη δημοφιλία μιας ομάδας να σχετίζεται άμεσα με το μάρκετινγκ και το merchandising.

Συν τοις άλλοις η παρουσία του ηρεμεί τα ταραγμένα ύδατα στο Μιλάνο δίνοντας στη διοίκηση των Αμερικάνων, με «μπροστινό» τον Ιβάν Γκαζίδη, τον απαραίτητο χρόνο να διαπραγματευθεί (όπως θέλουν οι πληροφορίες σε Ιταλία και Γαλλία) την πώληση της ομάδας στον Γάλλο μεγιστάνα Μπερνάρ Αρνό.

Πόσο περισσότερο να επηρεάσει θετικά η μαγική «αύρα» του «Ίμπρα» την Μίλαν;

«Ίμπρα»... κατάμπρα!