Η «Κερκόπορτα» του «Καμπ Νόου» ήταν από χρόνια (κι από την Μπάρτσα) ανοικτή...

Οι δηλώσεις του προέδρου της Μπαρτσελόνα, Ζοάν Λαπόρτα, για την «εισβολή» των φίλων της Άιντραχτ Φρανκφούρτης. στον αγώνα της περασμένης Πέμπτης, δεν δείχνουν, ουσιαστική, διάθεση για πάταξη του φαινομένου της εκτεταμένης «μαύρης αγοράς» εισιτηρίων που, επί μακρόν, εφαρμόζεται με «όχημα» τις κάρτες διαρκείας

Η «Κερκόπορτα» του «Καμπ Νόου» ήταν από χρόνια (κι από την Μπάρτσα) ανοικτή...

Όσα συνέβησαν την περασμένη Πέμπτη (14/04) στη Βαρκελώνη συνεχίζουν να φέρνουν την Μπαρτσελόνα στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας μ’ αρνητικό πρόσημο.

Όχι μόνο γιατί υπέστη δεύτερο ευρωπαϊκό αποκλεισμό ,την ίδια σεζόν (μετά του Champions League και στο Europa), αλλά και διότι αγωνίστηκε, ουσιαστικά, φιλοξενούμενη στο «Καμπ Νόου»...

Δύο γεγονότα που άφησαν ανεξίτηλο σημάδι τους στο ματς της Δευτέρας (18/04) με την Έλτσε, αφού οι οργανωμένοι -που στο ημίχρονο του αγώνα με την Άιντραχτ Φρανκφούρτης αποφάσισαν να μείνουν εκτός γηπέδου για 10 λεπτά- με την ομάδα της Ανδαλουσίας, δεν έμειναν μόνο στην συγκέντρωση έξω από το γήπεδο, αλλά προχώρησαν σ’ αποχή...

Με την «ηχηρή» απουσία τους και τον οργανισμό όλο σε κατάσταση σοκ ακόμη. η ομάδα του Τσάβι υπέστη νέα ήττα, που θέτει εν αμφιβόλω την παρουσία της στην 4αδα του πρωταθλήματος και στο επόμενο Champions League.

Kάτι που αν συμβεί θα σημάνει ολοκληρωτική καταστροφή, όχι μόνο αγωνιστικά, αλλά και οικονομικά για τον Καταλανικό σύλλογο, που προσπαθεί να συμμαζέψει τα...ασυμάζευτα οικονομικά, αλλά και οργανωτικά, καθώς θυμίζει ερασιτεχνικό σωματείο.

Κάτι που προέκυψε κι απ' όσα είπε την Μεγάλη Τρίτη ο πρόεδρος του Ζοάν Λαπόρτα για την «γερμανική εισβολή».

Τα οποία συνιστούν «προφάσεις εν αμαρτίαις».

Τα έριξε στους ...υπολογιστές και στο σύστημα, που «λύγισε» υπό την πίεση των 27.000 αιτήσεων από την Γερμανία για εισιτήρια, αλλά για «να πέσουν κεφάλια» για την επονείδιστη εικόνα, ούτε λόγος...

Λίγο δύσκολο, όταν έχει πει ότι η ομάδα διοικείται ως «οικογενειακή επιχείρηση», μ’ αποτέλεσμα οι συνεργάτες του να είναι είτε συγγενείς, είτε επιστήθιοι φίλοι του...

Εξάλλου δεν έδωσε απάντηση γιατί ο σύλλογος ζήτησε από τους κατόχους διαρκείας που δεν θα πήγαιναν στο γήπεδο (σ. ήταν Μεγάλη Πέμπτη των Καθολικών κι έναρξη διακοπών...) ζητώντας τους να δώσουν την ευκαιρία στον ίδιο τον σύλλογο να πουλήσει τα εισιτήρια τους, χωρίς να πάρουν αντίτιμο...

Ούτε πως είναι δυνατόν το κέρδος να είναι μόνο 3 εκατ. ευρώ, που σημαίνει ότι τα 34.000 εισιτήρια πουλήθηκαν αντί 87 ευρώ έκαστο, ενώ στο σάιτ οι τιμές ήταν διπλάσιες (και βάλε...)

Κάπου εδώ αξίζει ν’ αναφερθεί ότι πάνω από 15 χρόνια τώρα το «Καμπ Νόου» δεν συνιστά απλά ένα ποδοσφαιρικό γήπεδο.

Αποτελεί τουριστική ατραξιόν της Βαρκελώνης, εφάμιλλη του ναού της Σαγράδα Φαμίλια, του Γκαουντί.

Επί ημερών Μέσι σε μέρες αγώνων αποτελούσε «χρυσορυχείο» και το γήπεδο που «έκοβε» τα περισσότερα χρήματα παγκοσμίως.

Παρότι... αρχαίο (σ. του 1957) αποτέλεσε την «ατμομηχανή» για να φτάσει να εξαγγέλλει η προηγούμενη διοίκηση ότι θα γινόταν το πρώτο ποδοσφαιρικό κλαμπ, στα χρονικά, με έσοδα 1δις ευρώ!

Όλο αυτό το διάστημα η Μπαρτσελόνα, των 85.000 διαρκείας, είχε ένα σύστημα που έδινε στους κατόχους τους το δικαίωμα να παραχωρήσουν την θέση τους, σε μεμονωμένα ματς, με τα έσοδα να μοιράζονται μεταξύ κλαμπ και κατόχου.

Γεγονός που εκτός από αύξηση των εσόδων δημιούργησε μια λανθάνουσα κατάσταση στις τάξεις των κατόχων διαρκείας που θησαύριζαν, πουλώντας τα.

Όχι μόνο σε ομοϊδεάτες, ή τουρίστες, αλλά και σε... αντιπάλους, μέσω τουριστικών πρακτόρων και (ημιεπίσημων) μαυραγοριτών.

Κι αν σε ματς με μικρομεσαίες ομάδες του πρωταθλήματος η εικόνα ήταν... χαριτωμένη το να συμβαίνουν ανάλογα φαινόμενα σε τελικούς (από εκείνον του Σούπερ Καπ με την Ρεάλ Μαδρίτης, έως και στου Τσάμπιονς Λιγκ, το 2015, στο Βερολίνο) προκαλούσε έρευνες.

Όμως η ...φάμπρικα συνεχιζόταν.

Μετά ήρθε ο COVID, ο Μέσι έφυγε και παρά τη βελτίωση, επί Τσάβι, της ομάδας τα εισιτήρια δεν έφταναν τις παλιές καλές μέρες.

Τα 79.468 που κόπηκαν με την Άιντραχτ είναι τα περισσότερα μετά το κλάσικο του πρώτου γύρου.

Την περασμένη Πέμπτη, όμως, το πράγμα ξέφυγε, γιατί ήταν φανερό ότι δεν μιλάμε για κάποιες χιλιάδες μεμονωμένες πωλήσεις.

Άλλωστε το λευκό χρώμα στις εξέδρες (που, παραδοσιακά, προκαλεί ...δυσανεξία λόγω Ρεάλ Μαδρίτης) δεν άφηνε περιθώρια αμφιβολίας για το τι είχε συμβεί.

Όπως και τα μπουκάλια προς το πούλμαν της ομάδας και τα παρατράγουδα στις κερκίδες με τους μεθυσμένους, από τις ισπανικές μπύρες, Γερμανούς.

Οι οποίοι λειτούργησαν με λογική κατακτητή, εντός κι εκτός γηπέδου, επαναφέροντας την «εσωστρέφεια» στους Καταλανούς.

Το κλαμπ κατηγορεί τους 7.800 κατόχους διαρκείας που τα έδωσαν κατά μόνας κι όλοι οι υπόλοιποι την πώληση 23.427 «κομματιών» από το σάιτ του συλλόγου.

Kάντε την πρόσθεση και θα δείτε πως ...άσπρισαν οι κερκίδες στην ρεβάνς με τους «αετούς»

Το θέμα είναι ότι ούτε αφαίρεση των διαρκείας εξαγγέλθηκε, από τον Λαπόρτα, ως τιμωρητικό μέσο σ’ όσους τα έδωσαν (δείγμα ότι έχουν... λερωμένη τη φωλιά τους στο κλαμπ;) και τα ονομαστικά εισιτήρια θα ισχύουν μόνο για την Ευρώπη.

Κοινώς στις εγχώριες διοργανώσεις θα συνεχιστεί το ίδιο... έργο.

Άλλωστε εκεί είναι και το ...φιλέτο (κλάσικο)

Πλέον οι ιθύνοντες της Μπάρτσα, εκτός του να ξαναφέρουν τον κόσμο τους στο γήπεδο, καλούνται να εξασφαλίσουν ότι δεν θα ξανασυμβεί παρόμοιο κάζο.

Αν δεν ξέρουν πως να κλείσουν την «Κερκόπορτα», που οι ίδιοι άνοιξαν, ας πάνε να ρωτήσουν την ...Γουέστ Χαμ.

Γιατί όσο είναι σίγουρό ότι οι Γερμανοί θα προσπαθήσουν να εισβάλλουν και στο Ολυμπιακό Στάδιο του Λονδίνου, άλλο τόσο σίγουρο είναι ότι δεν θα πάρουν ούτε ένα εισιτήριο περισσότερο απ’ ότι τους αναλογεί...