Ο Greg Peters, επικεφαλής του Netflix, προειδοποιεί κατά του φόρου ψυχαγωγίας στο MWC
Η φορολόγηση των εταιρειών ψυχαγωγίας θα “μειώσει τις επενδύσεις σε περιεχόμενο” και θα καταστήσει τα ακριβότερα ευρυζωνικά πακέτα λιγότερο ελκυστικά, προέτρεψε ο επικεφαλής του Netflix, Greg Peters.
Μιλώντας στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κινητής Τηλεφωνίας (MWC) στη Βαρκελώνη, ο συνδιευθύνων σύμβουλος του Netflix δήλωσε ότι οι ISP συνεργάτες πρότειναν τη φορολόγηση των εταιρειών ψυχαγωγίας για την “επιδότηση της υποδομής του δικτύου τους” ως απάντηση στις ανησυχίες για την αύξηση του κόστους κίνησης.
Ο Peters εξήγησε ότι η πρόταση ενός φόρου ψυχαγωγίας “θα είχε δυσμενείς επιπτώσεις, μειώνοντας τις επενδύσεις σε περιεχόμενο – πλήττοντας τη δημιουργική κοινότητα, πλήττοντας την ελκυστικότητα των ευρυζωνικών πακέτων υψηλότερων τιμών και τελικά πλήττοντας τους καταναλωτές”.
Ολυμπιακός: Κινήσεις επίθεσης από την αρχή χωρίς τέλος
Οι συνεργάτες του Netflix στους παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου υποστήριξαν ότι ο φόρος ψυχαγωγίας θα εφαρμοστεί μόνο στον streamer, αλλά με την αύξηση του αριθμού των ραδιοτηλεοπτικών φορέων που μετακινούνται από τη γραμμική μετάδοση στο streaming “αυτό αναπόφευκτα θα αλλάξει με την πάροδο του χρόνου”.
Ο Peters πρόσθεσε: “Οι ευρυζωνικοί πελάτες, οι οποίοι οδηγούν σε αυτή την αυξημένη χρήση, πληρώνουν ήδη για την ανάπτυξη του δικτύου μέσω των συνδρομών τους. Η απαίτηση από τις εταιρείες ψυχαγωγίας -τόσο από τους φορείς streaming όσο και από τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς- να πληρώνουν επιπλέον θα σήμαινε ότι οι πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου χρεώνουν ουσιαστικά δύο φορές για την ίδια υποδομή”.
Ο επικεφαλής του Netflix επισήμανε ότι οι περισσότερες επενδύσεις είναι η απάντηση στην αντιμετώπιση της αυξανόμενης χρήσης του διαδικτύου. “Καθώς όλο και περισσότεροι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί στρέφονται από τη γραμμική μετάδοση στη ροή, θέλουμε ένα σύστημα που να ενθαρρύνει περισσότερες επενδύσεις” είπε. “Πιστεύω ότι η καλύτερη προσέγγιση είναι οι εταιρείες ψυχαγωγίας και οι φορείς εκμετάλλευσης να επικεντρωθούν σε αυτό που ο καθένας μας κάνει καλύτερα”.
Η εταιρεία από το 2012 έχει δημιουργήσει το δικό της δίκτυο διανομής περιεχομένου Open Connect, αξίας 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, το οποίο είναι δωρεάν για τους παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου. Αυτό περιλαμβάνει 18.000 διακομιστές με περιεχόμενο Netflix που κατανέμεται σε 6.000 τοποθεσίες και 175 χώρες. Επιπλέον, η Netflix έχει επενδύσει πάνω από 60 δισεκατομμύρια δολάρια σε περιεχόμενο τα τελευταία πέντε χρόνια, ποσό που αντιστοιχεί περίπου στο 50% των συνολικών εσόδων της εταιρείας.
Πηγή: digitaltveurope.com