Netflix: Βάζει «στοπ» σε όσους μοιράζονται τους λογαριασμούς με φίλους

Το Netflix προχωράει σε αλλαγές, με νέα μέτρα ασφαλείας, έχοντας στόχο να περιορίσει στο ελάχιστο όσους μοιράζονται τους λογαριασμούς τους με φίλους.

Netflix: Βάζει «στοπ» σε όσους μοιράζονται τους λογαριασμούς με φίλους

Νιώθωντας απειλητικά την ανάσα του Disney Plus στο σβέρκο του, το Netflix προσπαθεί να κερδίσει όσο το δυνατόν περισσότερους συνδρομητές μπορεί. Βλέπετε δεν γεννήθηκε χθες και ξέρει πολύ καλά πότε οι χρήστες του δανείζουν τους λογαριασμούς τους δεξιά και αριστερά. Όπως διαπίστωσε το GammaWire, το Netflix δοκιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό που ουσιαστικά θέλει να μειώσει το φαινόμενο διαμοιρασμού λογαριασμών μεταξύ φίλων, συγγενών ή και γνωστών. Αν και πρακτικά αυτό πατάει πάνω σε ζητήματα ασφαλείας, ούτως ώστε ο χρήστης να έχει επίγνωση του ότι δεν χρησιμοποιείται από κάποιο άγνωστο ο λογαριασμός του, δεν είναι ακριβώς έτσι.

Για παράδειγμα αν κάποιος εισέλθει στο λογαριασμό σας χωρίς να είναι ο ιδιοκτήτης του, θα του ζητείται για γίνεται επαλήθευση μέσω email ή SMS και εάν η επαλήθευση δεν γίνει εντός ενός χρονικού ορίου, τότε θα τους ζητείται να φτιάξουν τον δικό τους Netflix λογαριασμό. Συγκεκριμένα θα τον καλωσορίζει το εξής μήνυμα "Αν δεν είστε ο ιδιοκτήτης αυτού του λογαριασμού, χρειάζεστε τον δικό σας λογαριασμό για να συνεχίσετε να παρακολουθείτε."

Το σύστημα αυτό βέβαια δε σημαίνει πως είναι αδιάτρητο καθώς -θεωρητικά- ο ιδιοκτήτης θα μπορεί να στέλνει σε όποιον χρειάζεται τον κωδικό επαλήθευσης και να τον χρησιμοποιεί όπως πρότινος, αλλά αυτό το μέτρο σίγουρα στοχεύει στην πάταξη του διαμοιρασμού λογαριασμών. Εάν το χαρακτηριστικό διατεθεί ευρέως και δεν μείνει σε δοκιμαστικό στάδιο τότε θα έρθει σε αντίθεση με τα λεγόμενα του Reed Hastings, co-CEO του Netflix, ο οποίος το 2016 είχε δηλώσει πως δεν υπάρχει πρόβλημα με τον διαμοιρασμό των κωδικών μεταξύ των χρηστών και πώς δεν υπήρχαν σχέδια για τη λήψη σχετικών μέτρων.

Σύμφωνα με την εταιρία ανάλυσης Parks Associates ο διαμοιρασμός κωδικών και η πειρατεία κοστίζει πάνω από $9 δις δολάρια (βάσει στοιχείων του 2019) σε πλατφόρμες όπως Netflix, Amazon και Hulu. Φαίνεται πως παρότι τα προηγούμενα χρόνια οι streaming κολοσσοί έδειξαν ανεκτικότητα σε αυτό το κομμάτι αυτό ίσως αρχίζει να αλλάζει.

Πηγή: unboxholics