Εκτός «Λυσιστράτης» ο Δεληβοριάς - Τι έγραψε για την αποχώρησή του
Τρεις μέρες μόνο πριν την έναρξη των προβών της «Λυσιστράτης» του Εθνικού Θεάτρου, ο Φοίβος Δεληβοριάς που θα την «έντυνε» με μουσικές και τραγούδια του, αποχώρησε από την δουλειά.
Τρεις μέρες μόνο πριν την έναρξη των προβών της «Λυσιστράτης»του Εθνικού Θεάτρου, ο Φοίβος Δεληβοριάς που θα την «έντυνε»με μουσικές και τραγούδια του, αποχώρησε από την δουλειά.
Αφού ενημέρωσε τους συντελεστές της, ανέβασε το εξής κείμενο στον προσωπικό λογαριασμό του στο Facebook
Ολυμπιακός: Κινήσεις επίθεσης από την αρχή χωρίς τέλος
“ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ
Αγαπητοί φίλοι, θέλω λίγο την προσοχή σας.
Όλοι ξέρουν πόσο σημαντικό είναι για μένα -και για όλους τους συναδέλφους μου- το ζήτημα των πνευματικών δικαιωμάτων και η ευτυχής στέγαση του ελληνικού και του ξένου ρεπερτορίου κάτω από έναν ενιαίο αυτοδιαχειριζόμενο φορέα.
Το πόσο δραματικό θα ήταν να μείνουμε χωρίς δικαιώματα εν μέσω πανδημίας, το περιέγραψα κι εδώ-και δεν το έκανα από μόνος μου, από κάποιου τύπου μελοδραματική ή «ηρωϊκή» διάθεση.
Λόγω λοιπόν του ότι με εξέλεξαν πρόεδρο οι συνάδελφοι στην πορεία προς αυτό το σκοπό -δίνω όλο τον προσωπικό μου χρόνο τις μέρες αυτές εκεί.
Έτυχε τον χειμώνα του 2019, ο αγαπημένος φίλος Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος να μου αναθέσει τη μουσική στη «Λυσιστράτη» του Εθνικού φέτος το καλοκαίρι.Δέχτηκα με χαρά, ο θίασος και η μετάφραση- στην πρώτη μας συνάντηση τον περασμένο Φεβρουάριο- έχουν πραγματικά τη μαγεία του οράματος του σκηνοθέτη.
Με πολύ μεγάλη χαρά έμαθα πως η παραγωγή θα ανέβει κανονικά στην Επίδαυρο και με όλη μου την καρδιά σας προτρέπω να τη δείτε, θα είναι μια πολύ συγκινητική στιγμή ξανανταμώματος του ταλαιπωρημένου μας κόσμου με την αρχαία του σταθερά.
Δυστυχώς, δεν θα μπορέσω εγώ ή η μουσική μου να είμαστε εκεί. Θα έβλαπτε κάτι τέτοιο την αφοσίωσή μου τόσο τον αγώνα για τη δημιουργία της ΕΔΕΜ, αλλά και την αφοσίωσή μου στην τόσο απαιτητική αυτή μουσική εργασία.
Ενημέρωσα ήδη το Εθνικό και τον σκηνοθέτη για την απόφασή μου.
Και στη «Λυσιστράτη» θα πάω πρώτος και καλύτερος-ως θεατής”