Περιμένοντας τον Γκοντό: Ο Εστραγκόν και ο Βλαντιμίρ στο κέντρο της Αθήνας; Γιατί όχι

Φανταστείτε τους αλήτες του Μπέκετ να περιφέρονται αμπελοφιλοσοφώντας και περιμένοντας τον Γκοντό στο Κέντρο της Αθήνας

Περιμένοντας τον Γκοντό: Ο Εστραγκόν και ο Βλαντιμίρ στο κέντρο της Αθήνας; Γιατί όχι

Περίπτωση Μπέκετ: Ο άνθρωπος που αμφισβήτησε τον ιερό κανόνα της συγγραφικής «υπεροχής» των Τζόις και Προυστ δεν βάσισε τη φήμη του στα περιλάλητα ημι-μυθιστορήματά του (Μαλόν, ο Ακατονόμαστος, ο Μολλόυ πεθαίνει) αλλά στα θεατρικά του. «Το τέλος του παιγνιδιού» παραμένει η κορωνίδα της παγκόσμιας δραματουργίας στον εικοστό αιώνα.Στο πλατύ κοινό, ωστόσο, έμεινε κυρίως γνωστός για το θρυλικό «Περιμένοντας τον Γκοντό» έργο για το οποίο ο ίδιος ο Μπέκετ ανησυχούσε σοβαρά μήπως κάποια στιγμή ξεπεραστεί.Οι φόβοι του αποδείχτηκαν αβάσιμοι κι ο Εστραγκόν με τον Βλαντιμίρ στο αέναο παιγνίδι της αναμονής αποδεικνύονται σήμερα πιο φρέσκοι και πιο επίκαιροι από ποτέ.Στην εποχή αυτή του αγροίκου πλουτισμού και των αδηφάγων μέσων ενημέρωσης, φανταστείτε τους αλήτες του Μπέκετ να κινούνται στο κέντρο της Αθήνας περιμένοντας τον Γκοντό. Και ποιος θα μπορούσε να είναι ο Γκοντό; Ίσως η Google ή το Facebook... Θα είχε στ' αλήθεια ενδιαφέρον να μεταφέρουμε το σουρεαλιστικό σκηνικό του Μπέκετ, την «Δαντική Κόλαση» του σήμερα στο Αθηναϊκό τοπίο. Να συναντηθούν μια για πάντα οι παρακατιανοί φιλόσοφοι τύπου Διογένη με τους ανέμελους αστέγους του Ιρλανδού δραματουργού που με τη σειρά τους φιλοσοφούν αχόρταγα περιμένοντας τον Γκοντό.