Καψάλης στο «ΦΩΣ»: «Λόγω Μπάγεβιτς έγινα ΑΕΚ»
Μιλάει στο «ΦΩΣ» ο γνωστός δημοτικός τραγουδιστής, Γιάννης Καψάλης για όλους και για όλα. Η πορεία του, οι μεγάλες επιτυχίες και το ξεχωριστό δέσιμο με την ομάδα της ΑΕΚ.
Μια ξεχωριστή συνέντευξη σήμερα στο «ΦΩΣ» με τον δημοφιλή και ιδιαίτερα πετυχημένο τραγουδιστή Γιάννη Καψάλη. Από τα κορυφαία ονόματα στον χώρο της δημοτικής μουσικής και από τους πρωταγωνιστές στο πάλκο των πανηγυριών και των εκδηλώσεων που γίνονται κάθε καλοκαίρι σε πολλές περιοχές της Ελλάδας. Ποιος δεν έχει ταξιδέψει σε διάφορες περιοχές της χώρας, σε βορά και νότο, σε ανατολή και δύση και δεν έχει δει κάποια αφίσα με τον Γιάννη Καψάλη να τραγουδά σε κάποια εκδήλωση ή πανηγύρι. Και όχι μόνον αυτό, αλλά είναι και πάρα πολλές οι επιτυχίες τραγουδιών που ερμήνευσε ο ίδιος. Είναι η συνέχεια μιας μεγάλης ηπειρώτικης μουσικής οικογένειας από τη Ζίτσα Ιωαννίνων, με πατέρα τον αείμνηστο Σταύρο Καψάλη, από τα μεγαλύτερα κλαρίνα στην Ελλάδα, όπως πολύ καλός κλαρινίστας ήταν και ο παππούς του Γιάννη, ο Χρόνης Καψάλης.
Ο Γιάννης Καψάλης είναι και λάτρης του ποδοσφαίρου. Μας λέει ότι λόγω Μπάγεβιτς και επειδή μεγάλωσε στη Νέα Ιωνία έγινε ΑΕΚ, αλλά είναι πάνω απ’ όλα φίλαθλος, με σεβασμό και στις αντίπαλες ομάδες. Και ως Ηπειρώτης δεν έκρυψε τα αισθήματά του για τον ΠΑΣ Γιάννινα, σπεύδοντας να αγοράσει εισιτήριο διαρκείας και να είναι πρόθυμος να τραγουδήσει σε συναυλία στα Γιάννινα για οικονομική ενίσχυση του ΠΑΣ. Μιλήσαμε για το καλλιτεχνικά, τα πανηγύρια, την ΑΕΚ, τον ΠΑΣ, το ποδόσφαιρο, την καριέρα του. Για όλους και για όλα. Ψάχναμε καιρό αυτή τη συνέντευξη, αλλά που να βρεις τέτοιες ημέρες τον Γιάννη Καψάλη; Είναι περιζήτητος σε όλα τα πανηγύρια. Πηγαίνοντας από Γερακαρού Θεσσαλονίκης για τη Σαλαμίνα που τραγούδησε χθες βράδυ, τον πετύχαμε για λίγο στα Γιάννινα, δεχόμενος να μιλήσει με ευχαρίστηση στο «ΦΩΣ».
Ολυμπιακός: Θα ήταν παράλογο για Στρεφέτσα

Γιάννη, κυνηγάω καιρό αυτή τη συνέντευξη αλλά είσαι πάντα σε δουλειές, στα καλοκαιρινά πανηγύρια και εκδηλώσεις, κυρίως στην επαρχία.
Είναι στο πικ αυτό τον καιρό τα θρησκευτικά πανηγύρια και οι διάφορες εκδηλώσεις. Το λεγόμενο πανηγύρι του χωριού είναι ένας πατροπαράδοτος θεσμός. Ο κόσμος διασκεδάζει σε αυτές τις εκδηλώσεις, τις θέλει, τις χαίρεται, είναι και προσιτές γι’ αυτόν οικονομικά. Έρχεται ο κόσμος, μας ακούει, χορεύει, διασκεδάζει, ξεφεύγει από τα προβλήματά του.
Βλέπουμε πολύ κόσμο στα πανηγύρια και εδώ στην Ήπειρο έχουμε πολλά. Δυστυχώς υπήρξαν και κάποιες περιπτώσεις που έγιναν καταγγελίες για παραβίαση ωραρίου και δεν άφησαν τον κόσμο να διασκεδάσει.
Αυτό είναι μια νέα μόδα που έγινε μετά τον κορονοϊό. Ο κορονοϊός έχει πειράξει πολλά πράγματα. Συνήθως οι ομάδες κάνουν τις εκδηλώσεις για να βγάλουν κάποια χρήματα και να καλύψουν τις ανάγκες. Η ζημιά δεν είναι για μας. Εμείς θα πάμε σε κάποιο άλλο πανηγύρι. Ζημιά θα έχει η ομάδα μιας περιοχής αν δεν επιτρέψουν να γίνει η εκδήλωση.
Τις περισσότερες εκδηλώσεις τις κάνουν στα χωριά οι ποδοσφαιρικές ομάδες;
Ναι σε πολύ μεγάλο βαθμό οι εκδηλώσεις είναι ποδοσφαιρικών ομάδων που αγωνίζονται σε ερασιτεχνικές κατηγορίες διαφόρων περιοχών.
Βλέπουμε πολλά νέα παιδιά στα πανηγύρια κάτι που δεν υπήρχε παλαιότερα. Εσύ πώς το ερμηνεύεις;
Τόσο στα πανηγύρια της επαρχίας όσο και στις εκδηλώσεις στην Αθήνα, όπως αυτές που έγιναν στο Γαλάτσι, στο πάρκο Τρίτση, στην Ανθούσα, ήταν πάρα πολλά παιδιά κάτω των 25 ετών. Βλέπεις πιτσιρικαρία να μπαίνει πρώτη στο χορό και να μη σταματάει. Με το πρώτο δεύτερο τραγούδι γεμίζει η πίστα και αδειάζει το πρωί όταν βγαίνει ο ήλιος!

Έβλεπα το πρόγραμμά σου για να κλείσουμε τη συνέντευξη και τρόμαξα. Τη μια μέρα στην Καλαμάτα για παράδειγμα ή στην Κόρινθο και την άλλη στην Καβάλα και στη Θεσσαλονίκη. Πώς τα προλαβαίνεις όλα αυτά; Θα έλεγα ότι είσαι με ένα μικρόφωνο στον δρόμο.
Αυτές οι μετακινήσεις είναι δύσκολες, πολλά τα χιλιόμετρα, μακρινές οι αποστάσεις, η φωνή και ο οργανισμός θέλουν και κάποια ξεκούραση. Από την άλλη πλευρά αυτή είναι και η επιτυχία ενός καλλιτέχνη, να είναι αποδεκτός σε όλα τα μέρη και όχι μόνο στον τόπο του. Εγώ παλιά στα Γιάννινα, όταν ζούσε και ο πατέρας μου, μπορεί να είχα 20 πανηγύρια. Τώρα στα Γιάννινα έχω δύο πανηγύρια και γυρίζουμε όλη την Ελλάδα.
Κάθε περιοχή της Ελλάδας έχει και τα ιδιαίτερα μουσικά ακούσματα. Προσαρμόζετε ανάλογα και το ρεπερτόριο ανά περιοχή;
Κοίταξε, το δημοτικό τραγούδι είναι ενιαίο. Είναι αλήθεια ότι η κάθε περιοχή έχει τα δικά της ήθη και έθιμα και κάποια ιδιαίτερα τραγούδια. Όμως φτάσαμε σε ένα σημείο, τα δικά μας τραγούδια, τα νεοδημοτικά που λένε αυτοί που μας κατηγορούν ότι δήθεν χαλάσαμε την παράδοση, να ακούγονται και να τα ζητά παντού η νεολαία. Εμείς δεν χαλάσαμε την παράδοση και ούτε αλλάξαμε παραδοσιακά δημοτικά τραγούδια. Βγήκαν και πολλά νέα τραγούδια. Παντού υπάρχει μια μετεξέλιξη, το ίδιο και στη δημοτική μουσική.
Μετεξέλιξη υπάρχει και στο λαϊκό τραγούδι…
Να σου πω κάτι. Για μένα ο αείμνηστος Αλέκος Κιτσάκης έκανε γνωστό το ηπειρώτικο δημοτικό τραγούδι σε όλη την Ελλάδα. Αλλά και γι’ αυτόν κάτι θα έλεγαν τότε. Και στο φινάλε δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλο τον κόσμο. Αν ένας καλλιτέχνης αρέσει σε όλο τον κόσμο, τότε υπάρχει πρόβλημα. Πρέπει να υπάρχουν και οι αντίθετες απόψεις. Άλλοι μας αγαπάνε περισσότερο και άλλοι λιγότερο.

Τα πανηγύρια στην Ήπειρο είναι και μια γέφυρα των ξενιτεμένων με την πατρίδα; Όλοι προσπαθούν το καλοκαίρι να είναι στο πανηγύρι του χωριού τους.
Έχω πάει σε Αμερική, Αυστραλία, Γερμανία και θα ξαναπάω τον χειμώνα. Όταν πηγαίνω σε εκδηλώσεις αποδήμων Ηπειρωτών βλέπω πάντα ανθρώπους να κλαίνε, να μας αγκαλιάζουν και να λένε ότι τους λείπει η πατρίδα, τους λείπει το χωριό. Και τι δεν θα έδιναν αυτοί να είναι το καλοκαίρι και στο πανηγύρι του χωριού τους, που είναι ένα αντάμωμα όλων των κατοίκων.
Σε αποκαλούν «άρχοντα των πανηγυριών», επειδή είσαι ένα πολύ μεγάλο όνομα. Αποδέχεσαι ή σε ενοχλεί αυτός ο χαρακτηρισμός;
Ναι, το ακούω να λένε «γειά σου άρχοντα Καψάλη». Τους λέω ευχαριστώ αλλά εγώ νιώθω ένας πολύ απλός και ταπεινός άνθρωπος. Είμαι προσγειωμένος, πατώ στη γη και ποτέ δεν παρασύρθηκα από κάποια επιτυχία. Αυτές ήταν και μερικές από τις συμβουλές που μου έδινε ο πατέρας μου, ο αείμνηστος Σταύρος Καψάλης, που έπαιζε κλαρίνο. Μου έλεγε ότι «αν σε δω να ξεφεύγεις και να μην πατάς στη γη, ο πρώτος που θα σε κατακρίνει θα είμαι εγώ».
Μου είπαν άλλοι παλιοί μουσικοί και τραγουδιστές, όπως ο αείμνηστος Αλέκος Κιτσάκης και ο Πετρολούκας χαλκιάς, ότι ο πατέρας σου Σταύρος Καψάλης, εκτός από μεγάλος κλαρινίστας, ήταν και πολύ καλός άνθρωπος. Ποιες άλλες συμβουλές κρατάς απ’ αυτόν;
Όποιος τον γνώριζε, καταλάβαινε τι εστί Σταύρος Καψάλης. Τον αγαπούσε και τον είχε στην καρδιά του χιλιάδες κόσμος. Πάντα μου έλεγε να σέβομαι τον κόσμο που έρχεται να με ακούσει, να σέβομαι τους συναδέλφους.
Ο πατέρας σου ήταν Ολυμπιακός; Έτσι μου είπε σε μια συνέντευξη ο Πετρολούκας που ήταν ΑΕΚ, όπως και εσύ.
Ο πατέρας μου ήταν καθαρά ΠΑΣ Γιάννινα, ως παλιός παραδοσιακός Ηπειρώτης. Δεν ξέρω αν συμπαθούσε και τον Ολυμπιακό. Κοίταξε, μπορεί να λέμε ότι υποστηρίζουμε μια μεγάλη αθηναϊκή ομάδα, αλλά υποστηρίζουμε και τον ΠΑΣ Γιάννινα που είναι η ομάδα του τόπου καταγωγής μας.

Το έχεις πει σε πολλές συνεντεύξεις ότι είσαι ΑΕΚ. Πώς έγινε αυτό;
Στην Αθήνα μετά την πλατεία Βάθης, μέναμε στη Νέα Ιωνία. Εκεί μεγάλωσα και πήγαινα σχολείο. Όλα σχεδόν τα παιδιά ήταν ΑΕΚ και όταν μεγαλώσαμε λίγο στις μεγάλες τάξεις του σχολείου, το κοντινότερο γήπεδο ήταν η Νέα Φιλαδέλφεια και πήγαινα εκεί. Έγινα ΑΕΚ κυρίως λόγω Μπάγεβιτς. Τον θαύμαζα και είχα και φανέλα με το νούμερο 9. Ήταν το ίνδαλμά μου. Παράλληλα είχα και μια φανέλα του ΠΑΣ Γιάννινα.
Το έχεις πει αυτό ποτέ στον Μπάγεβιτς;
Ναι το ξέρει, έχουμε βρεθεί πολλές φορές και του το είπα. Έχει έρθει και σε γλέντι που τραγουδούσα εγώ. Και άλλοι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ ήρθαν σε κέντρα που τραγουδούσα, όπως ο Μπατίστα. Και ο αείμνηστος Στέλιος Σεραφείδης ήταν λάτρης της μουσικής. Όταν τραγουδούσα στο «Καν Καν» με τον Θέμη Αδαμαντίδη και τη Γιώτα Γρίβα, είχε έρθει πάνω από τέσσερις με πέντε φορές.
Πώς βλέπεις τώρα την ΑΕΚ, θα βρει τα πατήματά της;
Η ΑΕΚ είναι σε ένα μεταβατικό στάδιο. Υπήρξε και η αλλαγή του προέδρου. Ο Μελισσανίδης είναι ο Μελισσανίδης που ξέρουμε. Αλλά και ο Ηλιόπουλος βλέπω ότι βάζει λεφτά και προσπαθεί να ενισχύσει την ομάδα. Σήμερα έμαθα ότι έκανε και μια καλή προσθήκη με τον Γιόβιτς. Πιστεύω ότι οι μεταγραφές που έγιναν μέχρι τώρα είναι στοχευμένες. Νομίζω ότι κάποιοι αδιάφοροι παίκτες που είναι στην ΑΕΚ πρέπει να φύγουν.
Έχεις διαρκείας στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ; Σε βολεύει η δουλειά με τους αγώνες;
Παίρνω κάθε χρόνο εισιτήριο διαρκείας. Πέρυσι είδα πέντε αγώνες. Όταν είμαι σε δουλειά, ότι μπορώ να δω από αγώνες της ΑΕΚ και άλλων ομάδων από το κινητό τηλέφωνο μέσω των συνδρομητικών καναλιών.
Είναι αλήθεια αυτό που λένε, ό,τι ήταν να βγεις στην πίστα, αλλά εκείνη τη στιγμή η ΑΕΚ κέρδισε ένα πέναλτι και περίμενες να χτυπηθεί ενώ η ορχήστρα είχε ξεκινήσει το τραγούδι σου;
Σε κάποιους χορούς Κυριακές έτυχε να τραγουδώ και να έχω στην άκρη το τάμπλετ για να βλέπω την ΑΕΚ. Τι να κάνουμε αυτή είναι η δουλειά μας.
Για τον Αλμέιδα που έφυγε ποια γνώμη έχεις;
Δεν το συζητώ, ήταν καλός προπονητής, αλλά στην πορεία κάπου χάθηκε ο έλεγχος στα αποδυτήρια, όπως χάθηκε και η εμπιστοσύνη των παικτών στον προπονητή. Και όταν υπάρχουν προβλήματα στα αποδυτήρια μιας ομάδας, υπάρχει θέμα.
Ο νέος προπονητής, ο Νίκολιτς, θα μπορέσει να φτιάξει την ΑΕΚ;
Είναι πολύ σοβαρός και μου αρέσει. Είναι καλός προπονητής. Θα τον δούμε όμως και θα τον κρίνουμε στην πορεία.
Έχεις σχηματίσει άποψη για τον πρόεδρο Μάριο Ηλιόπουλο;
Εγώ τον λέω…συνάδελφο γιατί πάντα παίρνει μικρόφωνο και τραγουδά (γελά). Τον γνωρίζω προσωπικά όπως και τον Μελισσανίδη. Βάζει λεφτά για την ομάδα, έδωσε πολλά λεφτά για να πάρει την ΑΕΚ. Θα κριθεί και αυτός εκ των αποτελεσμάτων, όπως γίνεται με όλους στο ποδόσφαιρο.
Πώς βλέπεις γενικότερα το ελληνικό ποδόσφαιρο;
Εγώ έχω τις συμπάθειες στην ΑΕΚ και στον ΠΑΣ Γιάννινα, αλλά είμαι φίλαθλος όχι οπαδός. Αν δω ότι είναι καλύτερη μια ομάδα θα αποδεχθώ την επιτυχία της. Για παράδειγμα δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει ότι την περασμένη σεζόν δίκαια πήρε το πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός. Βρήκε έναν καλόν προπονητή, τον Μεντιλίμπαρ, δούλεψε σωστά, έβγαλε νέους παίκτες, όπως τον Κωστούλα που τον έδωσε στη Μπράιτον και τον Μουζακίτη. Και τη νέα σεζόν ο Ολυμπιακός πιστεύω ότι θα είναι σε καλύτερη κατάσταση από τις άλλες ομάδες, λόγω Τσάμπιονς Λιγκ, γιατί έχει τον ίδιο προπονητή, έκανε μεταγραφές από το πάνω ράφι, κράτησε τον βασικό κορμό. Η ΑΕΚ υστέρησε στο κομμάτι ανάδειξης νέων ποδοσφαιριστών και πιστεύω να διορθώσει την κατάσταση ο ΓΧ Γεωργιάδης. Δεν μπορεί να παραγνωρίσει κανείς την αξία του Παναθηναϊκού, του ΠΑΟΚ, του Άρη, Όλες είναι μεγάλες ομάδες και υπολογίσιμες. Το ποδόσφαιρο έχει ανάγκη από φιλάθλους που θα αναγνωρίζουν και την αξία του αντιπάλου. Εγώ δεν προκάλεσα κανέναν, έχω φίλους από όλες τις ομάδες. Και σέβομαι τις απόψεις όλων.
Με τον ΠΑΣ Γιάννινα πώς βλέπεις τα πράγματα, πήρες και εισιτήριο διαρκείας.
Μπράβο στον κύριο Σιόντη που μπήκε μπροστά και προσπαθεί να κρατήσει όρθια την ομάδα. Πήρα εισιτήριο διαρκείας συμβολικά και θα ξαναπάρω και άλλο. Μου είπαν να κάνουμε και μια συναυλία και τους είπα εντάξει, αρκεί να βοηθηθεί η ομάδα. Έχω παιδικά βιώματα με τον ΠΑΣ, έχω δει πολλούς αγώνες, ο πατέρας μου προσπαθούσε να μην χάσει αγώνα. Να φανταστείς ότι είχε πάει και στο Άργος το 1976 με οπαδούς του ΠΑΣ σε έναν αγώνα με την ΑΕΚ. Και μου έλεγε ότι μέτρησε γκολ της ΑΕΚ που δεν ήταν γκολ από κόρνερ του Μίμη Παπαϊωάννου.
Ξεκίνησες το τραγούδι λόγω οικογενειακής παράδοσης, έτσι δεν είναι;
Ο πατέρας μου ήταν μουσικός, έπαιζε κλαρίνο, όπως ο παππούς και ο προπάππος μας. Στη Ζίτσα Ιωαννίνων μεγάλωσα μέσα στα όργανα. Ακολούθησα αυτόν τον δρόμο. Έμαθα πολλά και από τον Αλέκο Κιτσάκη που αγαπούσα πολύ και τον θεωρώ κορυφή. Μου έλεγε τα κλέφτικα και εγώ τον άκουγα, έπαιρνα μαθήματα. Αλλά ήμουν ζιζάνιο, μου άρεσε αυτό που ήθελα να κάνω. Έπαιρνα κασέτες του Κιτσάκη, του Καρναβά, του Χριστοδουλόπουλου και άλλων τραγουδιστών και άκουγα προσεκτικά.
Ο πατέρας σου ήθελε να γίνεις τραγουδιστής;
Να ξέρεις ότι όλοι οι μουσικοί θέλουν να αγόρια τους να ασχοληθούν με τη μουσική, αλλά όχι τα κορίτσια τους. Η αδελφή μου έχει πολύ καλή φωνή, θα μπορούσε να γίνει μια καλή τραγουδίστρια, αλλά δεν την άφησε ο πατέρας μου. Τα παιδιά των καταξιωμένων μουσικών ζουν υπό πίεση, γιατί θα πρέπει να αποδείξουν πράγματα και να μην πει ο κόσμος ότι λόγω του πατέρα τους επιπλέουν στον χώρο. Ο πατέρας μου, ο Σταύρος Καψάλης, ήταν και πολύ αυστηρός κριτής. Ο αδελφός μου, ο Χρόνης Καψάλης, ξεκίνησε να παίζει κλαρίνο, αλλά δεν τον άφησε να συνεχίσει ο πατέρας μου, δεν του άρεσε και έμαθε το ντραμς.
Εσύ θέλεις τα παιδιά σου να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο;
Η μεγάλη μου κόρη, η Κατερίνα, έχει τα προσόντα να γίνει καλή τραγουδίστρια, αλλά δεν το θέλει η ίδια. Ο μικρός μου γιός, ο Σταύρος, είναι πολύ καλός στο ποδόσφαιρο. Τον είδαν προπονητές και είπαν ότι είναι ταλεντάκι. Μακάρι να γίνει ποδοσφαιριστής, αλλά θα μάθει και κλαρίνο, γιατί έχει το όνομα του παππού του, τον λένε Σταύρο Καψάλη. Θα συνεχίσει την παράδοση της οικογένειας.
Σε τι ηλικία ανέβηκες στο πάλκο, στο πατάρι που λένε;
Από 12 ετών έπαιζα ντραμς και έλεγα και κάποια τραγούδια. Σε ηλικία 17 ετών δούλεψα επαγγελματικά, ο πατέρας μου με έριξε στα βαθιά, με πήρε σε εκδήλωση ως μοναδικό τραγουδιστή. Στάθηκα τυχερός που πρόλαβα τη λεγόμενη «χαρτούρα», όπου χόρευε κάθε παρέα ξεχωριστά με παραγγελίες τραγουδιών. Έπρεπε να ξέρεις όλα τα τραγούδια. Αυτό ήταν ένα μεγάλο πανεπιστήμιο.
Γρήγορα ήρθαν οι επιτυχίες και η καταξίωση. Υπάρχει κάποιο μυστικό;
Να κάνεις σταθερά βήματα προς τα πάνω έστω και μικρά. Είχα όνειρο να φτιάξω ένα στιλ μουσικής, έχοντας κατά βάση το ηπειρώτικο στοιχείο και να το περάσω σε όλη την Ελλάδα. Όπου και να πάμε ζητάνε δικά μου τραγούδια, όπως τα «καγκέλια», «παραπονιάρα μου καρδιά» και άλλα. Ακόμα και στην Κρήτη που είχα πάει, που δεν έχει καμία σχέση με την Ήπειρο, μου ζήτησαν να πω το «παραπονιάρα μου καρδιά».
Παλαιότερα κοντά στην πλατεία Ομονοίας υπήρχαν παραδοσιακά κέντρα δημοτικής μουσικής, όπως «Σκάρος», «Έλατος», «Βοσκοπούλα» και άλλα. Τώρα βλέπουμε σε μαγαζιά της Αθήνας σχήματα με λαϊκούς και δημοτικούς τραγουδιστές. Άλλαξε κάτι στον τρόπο διασκέδασης;
Ο κόσμος θέλει να ακούει όλα τα τραγούδια. Εγώ συνεργάστηκα τρία χρόνια με τον Αδαμαντίδη, τη Στανίση, τον Χριστοδουλόπουλο, τον Χωλίδη, τον Κοντολάζο και άλλους. Ήμουν ο πρώτος δημοτικός τραγουδιστής που πήγε σε κέντρο της παραλιακής, κάνοντας εμφανίσεις το 2017 στο «Ποσειδώνιο» με άλλους λαϊκούς τραγουδιστές. Είχε γίνει μεγάλος θόρυβος τότε, όλοι έλεγαν ότι είναι ένα ρίσκο. Είχε μεγάλη επιτυχία και έτσι άνοιξε ο δρόμος και για άλλους συναδέλφους να κάνουν σχήματα με λαϊκούς τραγουδιστές. Όταν πήγα στο «Ποσειδώνιο» ο μαέστρος δεν ήθελε να πω «στης Πάργας τον ανήφορο» και κάποια άλλα δημοτικά τραγούδια. Του λέω, άσε να δοκιμάσουμε. Αν δεν αρέσει θα φύγω. Μόλις είπα τα τραγούδια «στης Πάργας τον ανήφορο» και το «παραπονιάρα μου καρδιά» σηκώθηκε στην πίστα όλο το μαγαζί. Έγινε πανικός. Μου λέει ο μαέστρος ότι είχα δίκαιο. Έκανα πολύ καλό ξεκίνημα το 2007 στο κέντρο «Αγρίμια» του Γιάννη Μπάρμπα, έκανα επιτυχίες και έναν σημαντικό κύκλο ανθρώπων απ’ όλη την Ελλάδα.
Μπήκες ποτέ στη σκέψη να μεταπηδήσεις στη λαϊκή μουσική;
Σε μια εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου είπα πολύ καλά τρία τραγούδια του Στέλιου Ρόκου και μου λέει ο Στέλιος «μπορείς να λες ότι είναι και δικά σου». Τον χειμώνα είπα και τραγούδια του Καζαντζίδη. Δεν θα αλλάξω το στυλ και την ταυτότητά μου. Θα μείνω δημοτικός τραγουδιστής, όπως με γνώρισε τόσα χρόνια ο κόσμος.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ