Μάρθα Άργκεριχ - Αυτοσχεδιάζεις ακόμα κι αν παίζεις δοσμένη μουσική
Η Μάρθα Άργκεριχ, κορυφαία πιανίστρια, δεν μπορεί παρά να παίζει ελεύθερα.
Η μουσική του Ραχμάνινοφ δεν ήταν ποτέ εύκολη αλλιώς κι ο ίδιος δεν θα ήταν δεινός πιανίστας. Είναι ένας κόσμος από εκείνους που δημιούργησε η ρωσική πρωτοπορία στο πρώτο μισό του εικοστού αιώνα.
Η Μάρθα Άργκεριχ στο κονσέρτο αρ. 3 για πιάνο του Ρώσου συνθέτη αποδεικνύει πως ένας μεγάλος σολίστας είναι πρωτίστως αυτοσχεδιαστής ακόμα κι αν θεωρούμε ότι ακολουθεί την παρτιτούρα του συνθέτη. Η ταχύτητα, η έμφαση, η αυξομείωση της έντασης, κάποιες μουσικές υποδιαιρέσεις που δεν τις πιάνει το μη εξασκημένο αυτί οδηγούν σε μια αυτοσχεδιαστική διάθεση υψηλής ποιότητας.
Ολυμπιακός: Κινήσεις επίθεσης από την αρχή χωρίς τέλος
Κάπως έτσι μένουν αξέχαστα κάποια ρεσιτάλ και ύστερα όταν αναπαράγονται με κάποιον τρόπο θυμίζουν κλασικά βιβλία που διαβάζονται και ξαναδιαβάζονται με την ίδια πάντα απόλαυση.