Πειραιάς: Το παλιό εργοστάσιο που γίνεται ξενοδοχείο Moxy
Το παλιό εργοστάσιο στον Πειραιά και η επένδυση για να γίνει ξενοδοχείο ενός από τα hard brand του ομίλου Marriot.
Τον περασμένο Ιανουάριο, ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, από το βήμα του Δημοτικού Θεάτρου της πόλης, είχε μιλήσει για το εργοστάσιο του Μεταξά στην οδό Αριστείδου, που βρίσκεται πολύ κοντά στο λιμάνι του Πειραιά. Τότε, είχε αποκαλύψει ότι θα μετατραπεί σε ξενοδοχείο υπό το brand Moxy.
H κονιακοποιία
Ο Σπύρος Μεταξάς, καταγόταν από τα Ψαρά. Σύμφωνα με το blog, mlp-blo-g-spot.blogspot.gr, εγκαταλείποντας την οικογενειακή επιχείρηση στη Χαλκίδα στις αρχές της δεκαετίας του 1870, αποφάσισε να εγκατασταθεί στον Πειραιά. Ήταν το ανερχόμενο εμπορικό και βιομηχανικό κέντρο της εποχής. Το 1885, με τη σύμπραξη του αδελφού του Ηλία Α. Μεταξά, αγόρασε τα μηχανήματα ενός παλιού αποστακτηρίου στον Πειραιά. Έτσι ιδρύθηκε η κονιακοποιία - ποτοποιία Μεταξά στην οδό Αριστείδου, λίγα μέτρα από την πλατεία Καραϊσκάκη.
Το εργοστάσιο των αδελφών Μεταξά ξεκίνησε την παραγωγή κονιάκ και άλλων ποτών το 1888. Το έμβλημα της εταιρίας, ο "Σαλαμινομάχος", είναι εμπνευσμένο από ένα αρχαίο νόμισμα. Πρόκειται για νόμισμα, το οποίο βρέθηκε κατά τη διάρκεια των εργασιών για τη θεμελίωση του πρώτου εργοστασίου του Μεταξά στην οδό Αριστείδου.
Ξενοδοχεία και Aegean δίνουν credit voucher αντί επιστροφή χρημάτων
Ριζική ανακατασκευή
Η επένδυση στο συγκεκριμένο ακίνητο της οικογένειας Μεταξά φημολογείτο αρκετό καιρό. Πλέον φαίνεται στην πράξη ότι έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για την αξιοποίησή του. Όπως αναφέρει το bizness.gr, η ανακατασκευή του θα είναι ριζική. Το κτίριο θα πάρει την μορφή όλων των ξενοδοχείων Moxy.
Τα συγκεκριμένα ξενοδοχεία, σε επίπεδο κατηγορίας λογίζονται ως 3 αστέρων, αλλά σε επίπεδο παροχών ως 4άστερα.
Μετρό - Γραμμή 4: Πετρούπολη-Λυκόβρυση σε σχήμα U μέσω Αθήνας και τι σηματοδοτεί απόφαση του ΣτΕ
Τι σημαίνει hard brand
Το Moxy ορίζεται ως ένα από τα hard brand του αμερικανικού ομίλου Marriot. Hard brand σημαίνει, δηλαδή, ότι απαιτείται η μορφή, η εικόνα, οι παροχές, η αισθητική, τα χρώματα, η εξωτερική όψη, ο αριθμός των δωματίων. Επίσης, το αν θα υπάρχει πισίνα ή roof bar και γενικώς κάθε λεπτομέρεια που αφορά το κατάλυμα, θα πρέπει να έχει μία συγκεκριμένη σύσταση. Δεν μπορεί με άλλα λόγια η επενδύτρια εταιρεία να προχωρήσει σε κάποια αλλαγή, δίχως να λάβει σε πρώτο χρόνο τη συγκατάθεση της Marriot.
Για παράδειγμα για το πρώτο Moxy εν Ελλάδι στην Πάτρα, χρειάστηκαν να καμφθούν αντιρρήσεις της Marriot προκειμένου να διαφοροποιηθούν ορισμένα πράγματα. Όπως π.χ. να συμπεριληφθεί η εγκατάσταση πισίνας στις παροχές της μονάδας στην αχαϊκή πρωτεύουσα.
Επένδυση 7 εκ. ευρώ
Επιστρέφοντας τώρα στο project για το Moxy στον Πειραιά, να προσθέσουμε ότι σύμφωνα με τις πληροφορίες η επένδυση αναμένεται να κυμανθεί περίπου στα 7 εκατ. ευρώ. Υπογραμμίζεται, ακόμη, πως σε αντίθεση με το Moxy στην Πάτρα (έργο ύψους 6 εκατ. ευρώ) και το επικείμενο Moxy στην Ομόνοια (έργο κοντά στα 19 εκατ. ευρώ) τα οποία αποτελούν επενδύσεις της Dimand, σε εκείνο του Πειραιά δεν θα εμπλέκεται η εταιρεία συμφερόντων του Δημήτρη Ανδριόπουλου.
ΤΟ MOXY ΩΣ BRAND
Το Moxy αποτελεί το πιο νεανικό brand της Marriot. Δημιουργήθηκε το 2014 αλλά ειδικά την τελευταία διετία, γνωρίζει τεράστια άνοδο σε Ευρώπη και Αμερική. Αρχικά, το Moxy ξεκίνησε ως μία ιδέα ενός ξενοδοχείου που θα προσέγγιζε κυρίως τους νέους. Στην πράξη, ωστόσο, το εύρος του κοινού που προσεγγίστηκε ήταν ποικίλο και δεν περιοριζόταν σε μικρές ή μεγάλες ηλικίες.
Μεταξύ άλλων, τα Moxy είναι δημοφιλή σε όσους ταξιδεύουν σε κάποια πόλη για επαγγελματικούς λόγους. Έχει έντονα τα στοιχεία που «παίζω και χαίρομαι, όχι απλά μένω κάπου», ενώ μεγάλη έμφαση δίνεται στα social media και ειδικά στο Instagram. Γενικώς, υπάρχει διάχυτη η αίσθηση του «περνάω καλά στους κοινόχρηστους χώρους».