Αττικό Μετρό: Πότε θα λειτουργήσουν Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια

Αντίστροφη μέτρηση για τους σταθμούς της Αττικό Μετρό σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό, Νίκαια - Τι γίνεται με τη σύνδεση Πειραιάς - αεροδρόμιο

Αττικό Μετρό: Πότε θα λειτουργήσουν Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια

Στο φώτο-φίνις περνάμε στο έργο της παράδοσης των τριών πρώτων σταθμών, στην επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας στον Πειραιά. Όπως αναφέρουν στο ypodomes.com πηγές που βρίσκονται πολύ κοντά στο έργο, βρισκόμαστε ένα βήμα πριν τη λειτουργία.

Αυτή τοποθετείται μετά το Πάσχα, τον Μάιο ή το αργότερο Ιούνιο. Υπάρχει ένα μόνο ορατό εμπόδιο αυτή τη στιγμή και ουσιαστικό το μόνο που μπορεί να παρατείνει την χρονική αυτή προθεσμία. Ο λόγος για την ολοκλήρωση από τον ΟΑΣΑ της εγκατάστασης και λειτουργίας του Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (δηλαδή πύλες και μηχανήματα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο).

Ως γνωστόν, στη σύμβαση-ΣΔΙΤ του 2013, δεν είχε προβλεφθεί ούτε ως οψιόν η εγκατάσταση του έξυπνου εισιτηρίου στην επέκταση του Πειραιά. Αποτέλεσμα να χρειαστεί η παραγγελία επιπλέον μηχανημάτων (με επέκταση της σύμβασης). Επίσης, η αλλαγή του σχεδιασμού που αρχικά περιελάμβανε το παλιό σύστημα επικύρωσης του εισιτηρίου. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα διαθέσιμες πληροφορίες γίνεται αγώνας δρόμου για να καταφέρει ο ΟΑΣΑ να ολοκληρώσει έγκαιρα τις εργασίες αυτές. Τα έργα έχει αναλάβει η κοινοπραξία «HELLAS SMART TICKET» με τη συμμετοχή των LG CNS – ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ.

Το βασικό σενάριο για την κατασκευή νέου Τερματικού Σταθμού ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΙΝΕΛΙΕΣ

Όσον αφορά τα τελευταία έργα στους υπό παράδοση πλέον σταθμούς ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ και ΝΙΚΑΙΑ σε εξέλιξη είναι οι οι δοκιμές των Ηλεκτρομηχανολογικών Συστημάτων. Επίσης ξεκίνησαν και οι δοκιμές με συρμούς για να διαπιστωθεί η ασφάλεια και λειτουργικότητα γραμμών και συστημάτων.

Εντός του Μαρτίου αναμένεται η διασύνδεση με το υφιστάμενο σε λειτουργία δίκτυο προκειμένου να αρχίσουν οι τελικές δοκιμές λειτουργίας. Ταυτόχρονα, ολοκληρώνονται και οι τελευταίες εργασίες Αρχιτεκτονικών Τελειωμάτων.

Οι νέοι σταθμοί με την ένταξη τους στα δρομολόγια της Γραμμής 3 αναμένεται να αποτελέσουν το νέο σημείο αναφοράς για τις μετακινήσεις από τις περιοχές του Πειραιά.

Όσον αφορά την λειτουργία των υπόλοιπων τριών σταθμών, αυτή εκτιμάται ότι θα συμβει το 2022. Το μεγαλύτερο αγκάθι είναι ο σταθμός ΠΕΙΡΑΙΑΣ. Πλέον προχωρά με ικανοποιητικούς ρυθμούς και μέχρι το τέλος του έτους θα αρχίσει να κλείνει όροφο-όροφο. Τα έργα εκτελεί η κοινοπραξία ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM. Να υπενθυμίσουμε ότι τα έργα χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ 2014-2020.

Πάει για φθινόπωρο η κυκλοφορία του Τραμ στον Πειραιά

ΛΙΜΑΝΙ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΕ 1 ΩΡΑ

Με τη λειτουργία των τριών πρώτων σταθμών Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια έρχονται «κοντά» στην Αθήνα. Πλέον η διαδρομή Νίκαια-Σύνταγμα θα είναι υπόθεση 15 λεπτών.

Με την ολοκλήρωση το 2022 της επέκτασης, η γραμμή 3 θα συνδέει το λιμάνι και το κέντρο του Πειραιά με το κέντρο της Αθήνας. Επίσης, άλλες σημαντικές συγκοινωνιακές πύλες όπως το Αεροδρόμιο (απευθείας σε περίπου 1 ώρα) και τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό (με αλλαγή γραμμής στο Σύνταγμα).

Ο Σταθμός ΠΕΙΡΑΙΑΣ θα μεταβληθεί στον μεγαλύτερο συγκοινωνιακό κόμβο της Αττικής. Θα έχουμε την παρουσία 2 σταθμών Μετρό, του Προαστιακού, του Τραμ, λεωφορείων, τρόλεϊ και του λιμανιού.

Το νέο τμήμα της Γραμμής 3 Αγία Μαρίνα-Νίκαια-Δημοτικό Θέατρο θα συνδέει πυκνοκατοικημένες περιοχές. Συγκεκριμένα, της Αγίας Βαρβάρας, του Κορυδαλού και της Νίκαιας με το δίκτυο του Αθηναϊκού Μετρό. Θα δίνει στους «νέους επιβάτες» πρόσβαση σε σημαντικού συγκοινωνιακούς κόμβους όπως το Σύνταγμα, η Ομόνοια, ο Κεντρικός Σιδηροδρομικός Σταθμός, η Δουκίσσης Πλακεντίας, το λιμάνι του Πειραιά και το Αεροδρόμιο της Αθήνας.

Πηγή: ypodomes.com