Η τοποθέτηση της Aegean για τις συνεχόμενες καθυστερήσεις των πτήσεων της

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean με ανακοίνωση του εξηγεί την δική του άποψη για τις καθυστερήσεις των πτήσεων της εταιρείας όλο το καλοκαίρι, ενώ ταυτόχρονα απολογείται.

Η τοποθέτηση της Aegean για τις συνεχόμενες καθυστερήσεις των πτήσεων της

Το φετινό καλοκαίρι παρατηρήθηκαν πολλές καθυστερήσεις πτήσεων της Aegean, με αποτέλεσμα πολλοί ταξιδιώτες να ταλαιπωρηθούν και να παραπονεθούν.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος λοιπόν της Aegean, Δημήτρης Γερογιάννης, επεξηγεί τους λόγους των καθυστερήσεων των πτήσεων, αναφέρει τους στόχους της εταιρείας καθώς απολογείται στους ταξιδιώτες που την επέλεξαν.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Η βελτίωση της ταξιδιωτικής σας εμπειρίας και η ικανοποίηση των αναγκών σας σε κάθε στάδιο εξυπηρέτησης βρίσκονται στο επίκεντρο των καθημερινών μας προσπαθειών σε όλη τη διάρκεια των 20 χρόνων λειτουργίας μας.

Άλλωστε η ποιότητα των υπηρεσιών μας βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας και πίσω από κάθε επένδυση στην εκπαίδευση, στην κουλτούρα των ανθρώπων και στο στόλο μας. Ένα κύριο στοιχείο της προσπάθειάς μας, που αποτελεί διαχρονικό χαρακτηριστικό της εταιρείας μας, είναι η συνέπεια στις ώρες αναχώρησης των πτήσεων μας.

Ωστόσο, το διάστημα των τελευταίων δύο μηνών αποτελεί εξαίρεση, καθώς οι καθυστερήσεις είναι συχνές και μερικές φορές με σημαντική διάρκεια. Αισθανόμαστε λοιπόν την ανάγκη να απολογηθούμε, γιατί η εμπιστοσύνη σας αξίζει κάτι πολύ καλύτερο.

Παράλληλα, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι οι καθυστερήσεις στη συντριπτική τους πλειοψηφία προέρχονται από τον περιορισμό της χωρητικότητας της εναέριας κυκλοφορίας που κατά τη διάρκεια της ημέρας σταδιακά εντείνεται, δημιουργώντας αλυσιδωτές καθυστερήσεις που επιβαρύνουν ιδιαίτερα τις απογευματινές και βραδινές πτήσεις.

Βεβαίως, η διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας δεν είναι στην δικαιοδοσία μας. Καταβάλουμε όμως κάθε δυνατή προσπάθεια σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση του προβλήματος. Παράλληλα, εφαρμόζουμε αυστηρά την ευρωπαϊκή νομοθεσία για αποζημιώσεις και επιπροσθέτως την διαχρονική μας πολιτική παροχής δωρεάν εισιτηρίων. Γνωρίζουμε όμως ότι κάποιες φορές αυτό δεν είναι αρκετό.

Ο σκοπός της επικοινωνίας μας αυτής, είναι να σας ευχαριστήσουμε για ακόμα μία φορά για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε, αλλά και για την κατανόησή σας σε αυτήν την δύσκολη περίοδο.

Φυσικά, θα εξακολουθήσουμε να εργαζόμαστε μεθοδικά και να επενδύουμε στους ανθρώπους και στον στόλο μας, για να συνεχίσουμε να είμαστε η πρώτη επιλογή σας.

Με εκτίμηση, Δημήτρης Γερογιάννης Διευθύνων Σύμβουλος».