Γεωργιάδης: «101 προϊόντα έχουν μικρότερη τιμή σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα»
Σύμφωνα με τον Άδωνι Γεωργιάδη οι τιμές στα σούπερ μαρκετ μειώθηκαν σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα.
Σε σούπερ μάρκετ στο Γαλάτσι βρέθηκε το πρωί ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, όπως είχε προαναγγείλει μέσω Twitter παρουσιάζοντας τη συνολική αξία για το «καλάθι του νοικοκυριού» ανά σούπερ μάρκετ.
«Είμαστε στη δεύτερη εβδομάδα εφαρμογής του μέτρου γιατί πολλοί αμφισβήτησαν ότι θα λειτουργήσει το μέτρο και πίστευαν ότι ήταν ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα» τόνισε και σημείωσε: «Από τα προϊόντα που είχαν μπει στο καλάθι του νοικοκυριού την περασμένη εβδομάδα 644 έμειναν ακριβώς τα ίδια, ίδια συσκευασία, ίδιο προϊόν. Από αυτά δύο ανέβηκαν, σε αλυσίδα με μεγάλες μειώσεις σε όλα τα άλλα, 101 έχουν μικρότερη τιμή αυτήν την εβδομάδα και 541 έχουν τις ίδιες τιμές».
Ολυμπιακός: Κινήσεις επίθεσης από την αρχή χωρίς τέλος
Όπως είπε ο υπουργός, στο σύνολο της αξίας του καλαθιού τα περισσότερα καλάθια, στις περισσότερες αλυσίδες, αν τα αθροίσει κανείς, έχουν μικρότερη τιμή αυτήν την εβδομάδα από ότι είχαν την προηγούμενη. «Όσοι νομίζουν ότι το καλάθι του νοικοκυριού δεν θα λειτουργήσει, κάνουν λάθος» δήλωσε ο κ. Γεωργιάδης τονίζοντας ότι «μας ενδιαφέρει ο καταναλωτής να βρει χαμηλότερη τιμή».
Ζήτησε από τα σούπερ μάρκετ να εντείνουν τις προσπάθειές τους για το καλάθι του νοικοκυριού και προανήγγειλε πρόστιμα για όσους δεν τηρήσουν τα προβλεπόμενα.
«Πρέπει να βάλουμε όλοι πλάτη. Δεν πρόκειται να χαλαρώσουμε. Μέχρι να τελειώσει ο χειμώνας θα είμαι κάθε Τετάρτη στο σούπερ μάρκετ με τις χαμηλότερες τιμές» κατέληξε ο υπουργός.
Τροπολογία για σήμανση και επαρκείς ποσότητες
Εντός της ημέρας θα κατατεθεί στη Βουλή από τον υπουργό Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη η τροπολογία για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που διαπιστώθηκαν την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής του καλαθιού του νοικοκυριού.
Η τροπολογία προβλέπει συγκεκριμένες διαστάσεις στις ετικέτες σήμανσης των προϊόντων του καλαθιού, καθώς και ότι θα πρέπει να είναι έγχρωμες
Επίσης προβλέπει ότι οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα πρέπει να διαθέτουν επαρκείς ποσότητες των προϊόντων που εντάσσουν στο καλάθι τους ώστε να μην παρατηρούνται ελλείψεις και αντικατάσταση των προϊόντων με άλλα ακριβότερα.