Υπογειοποίηση Ποσειδώνος: Προχωρά ο νέος δρόμος που θα αναβαθμίσει τα Νότια Προάστια
Στο σύνολο της η υπογειοποίηση της Ποσειδώνος θα έχει μήκος 1.500 μέτρα εκ των οποίων τα 1.300 θα είναι το υπόγειο τμήμα και τα υπόλοιπα οι προσβάσεις.
Σημαντική ανάσα στην περιοχή των Νοτίων Προαστίων θα προσφέρει η υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος, ένα νευραλγικής σημασίας έργο υποδομής που εντάσσεται στην μεγαλύτερη επένδυση αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη, το Ελληνικό.
Η υπογειοποίηση έχει ξεκινήσει και τα χωματουργικά είναι σε πλήρη εξέλιξη. Το έργο γίνεται με την τεχνική του cut and cover και ήδη στα πρώτα 250 μέτρα σε μήκος έχει επιτευχθεί το τελικό βάθος που είναι τα 10 μέτρα.
Ολυμπιακός: Η συμβολή του… Βαλμπουενά
Το επόμενο διάστημα αυτό που θα γίνει είναι η εκκίνηση της κατασκευής. Το υπογειοποιημένο τμήμα θα κατασκευαστεί επιτόπου με “κουτιά” τα οποία στην τελική τους μορφή θα αποδώσουν 3 λωρίδες ανα ρεύμα κυκλοφορίας, όπως δηλαδή είναι και σήμερα στο υφιστάμενο τμήμα. Η ταχύτητα του υπόγειου τμήματος θα είναι μέχρι 70 χλμ/ώρα.
Στο σύνολο της η υπογειοποίηση της Ποσειδώνος θα έχει μήκος 1.500 μέτρα εκ των οποίων τα 1.300 θα είναι το υπόγειο τμήμα και τα υπόλοιπα οι προσβάσεις. Όπως ανέφεραν στελέχη της Lamda όταν ολοκληρωθεί το έργο δεν θα χρειαστεί να διακοπεί η κυκλοφορία της Λεωφόρου και θα επιλεχθεί ένα βράδυ για να “κουμπώσει” ο υφιστάμενος άξονας με το νέο υπογειοποιημένο τμήμα του.
Αναφορικά με την τύχη του σημερινού ανοιχτού οδικού τμήματος, αυτό θα δεχθεί κάποιες μετατροπές. Από τις 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας θα μειωθούν σε 1+1 και θα προστεθούν λωρίδες ποδηλατόδρομου και πεζών ο οποίος θα ενωθεί με τον κεντρικό διάδρομο που θα ενώνει την Λ.Βουλιαγμένης με το παράκτιο μέτωπο.
Σημαντικό στοιχείο εδώ είναι η μετακίνηση της γραμμής του Τραμ από την σημερινή της υπερυψωμένη θέση , στον κεντρικό διάδρομο όπου θα λειτουργεί ως μια συνδετήρια γραμμή μεταξύ της Λ.Ποσειδώνος και της Λ.Βουλιαγμένης.