Ακρίβεια: Οι ανατιμήσεις που επιβαρύνουν περισσότερο τους καταναλωτές

Ο μεγαλύτερος προβληματισμός των καταναλωτών αφορά στο κόστος ενέργειας και θέρμανσης σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ.

Ακρίβεια: Οι ανατιμήσεις που επιβαρύνουν περισσότερο τους καταναλωτές

Το «μπαράζ» ανατιμήσεων των τελευταίων μηνών, στο σύνολο σχεδόν προϊόντων και υπηρεσιών, και στο οποίο μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να μπαίνει «φρένο», προκαλεί έντονο προβληματισμό και ανησυχία στους καταναλωτές ενόψει και του «δύσκολου», όπως προμηνύεται, χειμώνα.

Η ενεργειακή κρίση και οι ανατιμήσεις αποτελούν αυτή τη στιγμή τα μεγαλύτερα προβλήματα των Ελλήνων καταναλωτών, όπως επιβεβαιώνει και πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι το 31% δηλώνει ότι νιώθει άγχος, το 29% θυμό, το 25% φόβο, το 23% ανασφάλεια ενώ το 5% πανικό, λόγω της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί.