Κατερίνα Μονογυιού: Η πρώτη ανάρτηση μετά τον θάνατο του αδερφού της Τζώρτζη (pic, vid)

Η Κατερίνα Μονογυιού προχώρησε στην πρώτη της ανάρτηση μετά τον θάνατο του αδερφού της: «Να σεβαστούν συγγενείς, φίλοι και ΜΜΕ την επιθυμία μας να αποχαιρετήσουμε τον Γεώργιο σε στενό κύκλο»

Κατερίνα Μονογυιού: Η πρώτη ανάρτηση μετά τον θάνατο του αδερφού της Τζώρτζη (pic, vid)

Η Κατερίνα Μονογυιού προχώρησε στην πρώτη της ανάρτηση στα social media μετά τον θάνατο του αδερφού της Τζώρτζη εξαιτίας τροχαίου δυστυχήματος την προηγούμενη Πέμπτη (13/01).

"Η Οικογένεια του πολυαγαπημένου μας Γεωργίου, σε κλίμα μεγάλης θλίψης, επιθυμεί να τον αποχαιρετήσει σεμνά και ταπεινά σε πολύ στενό οικογενειακό κύκλο, σεβόμενη τα μέτρα που υπάρχουν για την πανδημία Covid. Γνωρίζοντας οτι όλοι σέβονται τον πόνο μας, ελπίζουμε ότι θα σεβαστούν και την επιθυμία μας, τόσο οι συγγενείς, οι φίλοι, όσο και τα ΜΜΕ.

Αντί στεφάνου, παρακαλούμε να γίνει η αντίστοιχη δωρεά στην μνήμη του όσοι το επιθυμούν στο Γηροκομείο της Ιεράς Μητροπόλεως Σύρου και Μυκόνου στην Τράπεζα Alpha Bank: GR29 0140 6310 6310 0200 2007 050

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη στήριξη στο βαρύ πένθος μας, για την αγάπη και για την κατανόησή σας.

Κατερίνα Μονογυιού

Βουλευτής Κυκλάδων ΝΔ".

Τα σενάρια για τα αίτια του τροχαίου

Τέσσερις ημέρες μετά το σοκαριστικό δυστύχημα στη Βούλα που στοίχισε τη ζωή στον Τζώρτζη Μονογυιό και έστειλε βαριά τραυματισμένη στο νοσοκομείο τη σύζυγό του, οι Αρχές και οι εμπειρογνώμονες προσπαθούν να δουν τι πραγματικά έχει συμβεί.

Μιλώντας στο MEGA ο Γιώργος Καραμέρης, μηχανολόγος μηχανικός και εκπαιδευτής ασφαλούς οδήγησης, υπογράμμισε τα επικρατέστερα σενάρια κατά τα οποία η Ferrari έφυγε από την πορεία της καταλήγοντας στα δέντρα.

«Δε νομίζω να ήταν θέμα τρυπήματος ντεπόζιτου η φωτιά. Υπάρχει βαλβίδα ασφάλειας που κλείνει την τροφοδοσία του ντεπόζιτου σε περίπτωση σύγκρουσης. Είναι φτιαγμένα από ειδικά υλικά που μπορούν να αντιμετωπίσουν πολύ ισχυρές συγκρούσεις».

Όπως λέει ο κ. Καραμέρης, το επικρατέστερο σενάριο κατά το οποίο έφυγε ο έλεγχος από τον οδηγό, περιλαμβάνει τα κρύα λάστιχα και την ιπποδύναμη της Ferrari.

«Έφυγε με κρύα λάστιχα. Ένα αυτοκίνητο που έχει 720 άλογα και είναι πισωκίνητο, είναι πολύ δύσκολο να το ελέγξει κάποιος όταν τα άλογα αυτά προσπαθήσουν να βγουν στον δρόμο με κρύα ελαστικά».

Ο κ. Καραμέρης εκτιμά επίσης ότι «τα ηλεκτρονικά συστήματα είχαν απενεργοποιηθεί».

«Με το που έστριψε δεξιά στην στροφή, έχοντας απενεργοποιήσει τα ηλεκτρονικά, έχασε τον έλεγχο. Άρχισε να σπινιάρει με τους πίσω τροχούς και εκείνη την στιγμή ανέβηκε στο κράσπεδο», κατέληξε ο ειδικός.

Πηγή: news247.gr