Το Facebook αλλάζει τα πάντα και έρχεται το Meta
Ο Ζάκερμπεργκ έκανε την ανακοίνωση στο ετήσιο συνέδριο του Facebook την Πέμπτη, όπου περιέγραψε το όραμά του για το metaverse.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ανακοίνωσε ότι ο κολοσσός των social media θα αλλάξει το όνομα της εταιρείας σε Meta, σε ένα rebrand που έρχεται καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει μια συνεχιζόμενη σειρά κρίσεων δημοσίων σχέσεων.
Ολυμπιακός: Η συμβολή του… Βαλμπουενά
Ο Ζάκερμπεργκ έκανε την ανακοίνωση στο ετήσιο συνέδριο του Facebook την Πέμπτη, όπου περιέγραψε το όραμά του για το metaverse – έναν ψηφιακό κόσμο χτισμένο πάνω στον δικό μας, που περιλαμβάνει στοιχεία ψηφιακής πραγματικότητας. «Πιστεύουμε ότι το metaverse θα είναι ο διάδοχος του mobile internet», είπε ο Ζάκερμπεργκ.
Η νέα εταιρεία συμμετοχών Meta θα περιλαμβάνει το Facebook, τη μεγαλύτερη θυγατρική του, καθώς και εφαρμογές όπως το Instagram, το WhatsApp και την εταιρεία εικονικής πραγματικότητας Oculus.
Το Facebook επένδυσε 10 δισεκατομμύρια δολάρια στο έργο του metaverse το 2021.
H εταιρεία ανακοίνωσε ότι το τμήμα ψηφιακής πραγματικότητας της είχε αυξηθεί τόσο σημαντικά που πλέον θα κατατάσσει τα έσοδά της ξεχωριστά, χωρίζοντας τα προϊόντα της σε δύο κατηγορίες.
Οι δύο κατηγορίες
Αυτές οι κατηγορίες περιλαμβάνουν μια «οικογένεια εφαρμογών» συμπεριλαμβανομένων των Facebook, Instagram, Messenger και WhatsApp και τα προϊόντα «εργαστηρίων πραγματικότητας», συμπεριλαμβανομένων AR και VR, καθώς και οποιοδήποτε σχετικό υλικό.
Σε μια παρουσίαση από το σπίτι του, ο Ζάκερμπεργκ περιέγραψε το όραμά του για το metaverse ως έναν ψηφιακό κόσμο στον οποίο οι χρήστες θα αισθάνονται ότι είναι ο ένας με τον άλλον και θα έχουν μια «αίσθηση παρουσίας» παρά το γεγονός ότι είναι πολύ μακριά. Η πλατφόρμα θα επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόζουν τα avatar και τους ψηφιακούς χώρους τους, διακοσμώντας ένα ψηφιακό γραφείο με φωτογραφίες, βίντεο, ακόμη και βιβλία.
«Όταν στέλνω στους γονείς μου ένα βίντεο με τα παιδιά μου, θα αισθάνονται ότι είναι ακριβώς τη στιγμή», είπε.
Πηγή: In.gr