Στάση εργασίας σε μετρό και ΗΣΑΠ

Οι συρμοί του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου θα ακινητοποιηθούν αύριο (7/7) από τις 9μμ έως και τη λήξη της βάρδιας. Αντίθετα κανονικά θα κινηθούν τα λεωφορεία

Στάση εργασίας σε μετρό και ΗΣΑΠ

Οι εργαζόμενοι στο μετρό και τον ηλεκτρικό (Γραμμές 1, 2 και 3) ανακοίνωσαν ότι θα πραγματοποιήσουν αύριο (7/7) στάση εργασίας την ώρα τελικά που θα πραγματοποιηθούν κανονικά τα δρομολόγια των λεωφορείων του ΟΑΣΑ.

Οι ηλεκτροδηγοί διαμαρτύρονται για στις συνθήκες εργασίας και γι’ αυτόν τον λόγο οι συρμοί του Μετρό και του ΗΣΑΠ θα ακινητοποιηθούν από τις 21:00 το βράδυ της Τετάρτης και έως τη λήξη της βάρδιας.

Σε ανακοίνωσή τους επισημαίνουν πως «αντί η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να ασχοληθεί με τα υφιστάμενα προβλήματα προχώρησε σε ακόμα ένα βήμα …επιβράβευσης των Ηλεκτροδηγών, εφαρμόζοντας προγράμματα επίπονα με ακόμα πιο πολλά δρομολόγια ανά άτομο που για να υλοποιηθούν πρέπει αναγκαστικά οι συνάδελφοι να εργάζονται σε ημέρες που έχουν ρεπό.

Ήταν πολύ δύσκολο για τους διοικούντες να περιμένουν 2 μήνες, ώστε ο σχεδιασμός να γίνει ολοκληρωμένος τον Σεπτέμβρη περιλαμβάνοντας τους νέους συναδέλφους που καθυστερημένα προσλήφθηκαν και εκπαιδεύονται ακόμη».

Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι παρά τα αιτήματα από τον περασμένο Απρίλιο που αφορούσαν στη συντήρηση των κλιματιστικών μονάδων εν όψει καλοκαιριού των 40χρονων γερασμένων συρμών της Γραμμής του ΗΣΑΠ, «η ΣΤΑΣΥ δεν κατάφερε να συντονίσει τις σχετικά απλές εργασίες (πχ, καθαρισμός φίλτρων) κι έτσι δρομολογούνται συρμοί η οποίοι ουσιαστικά θυμίζουν υψικάμινο, οι δε εργαζόμενοι καλούνται να τους χειριστούν θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία τους!».

Να σημειωθεί ότι τα λεωφορεία τελικά αναμένεται να κυκλοφορήσουν κανονικά αυτήν την εβδομάδα ύστερα από την απόφαση του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ να αναστείλει τις πεντάωρες στάσεις εργασίας που είχε εξαγγείλει, από σήμερα (6/6) έως και την Παρασκευή (9/7).

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ -ΜΠΕ ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ Κ. Σιορίκης η απόφαση ελήφθη αφού στο πρόγραμμα ωραρίου των οδηγών δεν τίθεται πλέον θέμα με διακεκομμένες βάρδιες.