Αττική Οδός: H μελλοντική επέκταση μέχρι το Ιππικό Κέντρο
Δυνατότητα μελλοντικής επέκτασης για την Αττική Οδός καθώς το Σχέδιο Αναθεώρησης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Μαρκοπούλου Μεσογαίας, ενεκρίθη από το υπουργείο Περιβάλλοντος.
Μία ακόμα δυνατότητα μελλοντικής επέκτασης απέκτησε η Αττική Οδός καθώς το Σχέδιο Αναθεώρησης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Μαρκοπούλου Μεσογαίας, ενεκρίθη από το υπουργείο Περιβάλλοντος κατόπιν αξιολόγησης της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) του Σχεδίου.
Σε αυτό προβλέπεται η δυνατότητα επέκτασης της Αττικής οδού μέχρι τον κόμβο Ιππικού Κέντρου σε νέα χάραξη, δυτικά του Επιχειρηματικού Πάρκου και με αναβάθμιση της υπάρχουσας λεωφόρου Μαρκοπούλου-Λαυρίου νοτίως του κόμβου Ιππικού Κέντρου.
Ολυμπιακός: Κινήσεις επίθεσης από την αρχή χωρίς τέλος
Η περιοχή καλύπτει ένα συνεχώς διευρυνόμενο αστικό τοπίο και θα μπορούσε να σημάνει περαιτέρω ανάπτυξη για την περιοχή των Μεσογείων. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι δεν πρόκειται για έργο το οποίο εντάσσεται στα σημερινά σχέδια επεκτάσεων της Αττικής Οδού αλλά για ένα δυνητικά μελλοντικό πλάνο επεκτάσεων.
Τι προβλέπει για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο
Επίσης, στο σχετικό σχέδιο αναφέρεται μεταξύ άλλων Άξονας Προαστιακού Σιδηροδρόμου, με χωροθέτηση του σταθμού του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην περιοχή του παλαιού σιδηροδρομικού σταθμού Μαρκοπούλου της γραμμής Αθηνών – Λαυρίου (χαρακτηρισμός χρήσης ως εγκαταστάσεις μαζικών μεταφορών). Πρόκειται για κομμάτι της επέκτασης του μέοσυ από το Κορωπί μέχρι το λιμάνι του Λαυρίου. Στο ίδιο πλαίσιο αναφέρεται χώρος στάθμευσης ΙΧ – μετεπιβίβασης στην άμεση γειτονία του σταθμού.
Επιπλέον, στο σχέδιο αναφέρεται η δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων στην κεντρική περιοχή Μαρκοπούλου και για την σύνδεση του Κέντρου Μαρκοπούλου με τον σταθμό του Προαστιακού, κατόπιν κυκλοφοριακής μελέτης (και μελέτης βιώσιμης κινητικότητας).
Τέλος, περιλαμβάνεται και η δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων και πεζοδρόμων στο παραλιακό μέτωπο του Πόρτο Ράφτη, με μετατόπιση της κίνησης των οχημάτων και διαμόρφωση συλλεκτηρίων σε εσωτερικές οδούς του οικισμού, κατόπιν κυκλοφοριακής μελέτης και μελέτης βιώσιμης κινητικότητας.
Πηγή: ypodomes.com