Οι Έλληνες εφοπλιστές κυρίαρχοι στα containerships - H πρώτη 20άδα - Η θέση του Βαγγέλη Μαρινάκη

Δείτε τη λίστα με τους πρώτους είκοσι εφοπλιστές στην κατηγορία των containerships - Στη λίστα ο Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Νικόλας Πατέρας.

Οι Έλληνες εφοπλιστές κυρίαρχοι στα containerships - H πρώτη 20άδα - Η θέση του Βαγγέλη Μαρινάκη

Παγκοσμίως οι εφοπλιστές που έχουν περισσότερα από 40 πλοία της ίδιας κατηγορίας -containerships- είναι ελάχιστοι. Στην Ελλάδα, στην κατηγορία των boxships, όπου οι Έλληνες εφοπλιστές συνεχώς ενισχύουν την παρουσία τους, έξι είναι αυτοί που έχουν το προνόμιο να διαθέτουν πάνω από 40 πλοία κοντέινερ.

Ο λόγος για τον Κωστή Κωνσταντακόπουλο (Costamare) με 72 πλοία, τον Γιάννη Κούστα με 63, τον Γιώργο Γιουρούκο με 56, τον Γιώργο Λογοθέτη με 52, την Αγγελική Φράγκου με 46 και τον Νικόλαο Πατέρα με 40. Εξ' αυτών, μόνο δύο, Λογοθέτης και Πατέρας, δεν είναι εισηγμένοι στη Νέα Υόρκη.

Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Παντελής Κολλάκης με 24 πλοία, Κώστας Κόντες με 20, Βαγγέλης Μαρινάκης με 19 και Γιώργος Εμπειρίκος με 15 όσα και ο Αριστείδης Πίττας.

Vessels Value: Το τοπ-10 των Ελλήνων εφοπλιστών

Δεν είναι τυχαίο ότι οι Greeks, μέσα σε μια δεκαετία αύξησαν από 5% σε άνω του 15% το μερίδιο ελέγχου τους στην παγκόσμια δυναμικότητα μεταφοράς κοντέινερ, ουσιαστικά ισοφαρίζοντας το ποσοστό των Γερμανών πλοιοκτητών. Όπλα τους, δεν είναι μόνο η ισχυρή ρευστότητα που διαθέτουν οι ελληνικές ναυτιλιακές, αλλά και η παράδοση, καθώς οι ναυλωτές δείχνουν σταθερά την προτίμησή τους σε ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές για μεταφορά των προϊόντων τους, γεγονός που αποδεικνύεται και από τα συμβόλαια χρονοναύλωσης που έχουν όλα τα πλοία, εξασφαλίζοντας απασχόληση, πριν καν πέσουν στο νερό (όταν πρόκειται για νεότευκτα) ή πριν καν ενταχθούν στους στόλους, όταν πρόκειται για εξαγορές μεταχειρισμένων.

Η λίστα των τοπ 20 Ελλήνων πλοιοκτητών στα Boxships

Πηγή: Εφημερίδα DEAL