«Russian Doll»: Γιατί αυτή η σειρά είναι το νέο «διαμάντι» του Netflix

Η Νατάσα Λιόνε είναι τέλεια σε αυτή τη μακάβρια σειρά εμπνευσμένη από το Groundhog Day. Mία μαύρη κωμωδία του Netflix με φιλοσοφικές αναζητήσεις.

«Russian Doll»: Γιατί αυτή η σειρά είναι το νέο «διαμάντι» του Netflix

«Russian Doll». Πρόκειται για μία μαύρη κωμωδία του Netflix με φιλοσοφικές αναζητήσεις που αποτελείται από οκτώ επεισόδια, έχει ανατροπές και απρόσμενο φινάλε. Άρχισε να προβάλλεται στην δημοφιλή πλατφόρμα από την 1η Φεβρουαρίου και ήδη οι κριτικές είναι διθυραμβικές.

Η Νάντια (Νατάσα Λιόνε), η πρωταγωνίστρια δεν μπορεί να σταματήσει να πεθαίνει. Είναι παγιδευμένη σε μια λούπα, ξαναζώντας κάθε φορά εκείνη τη νύχτα, την πρώτη μέρα που πέθανε, στα 37α γενέθλιά της στο σπίτι της φίλης της. Σε εκείνο το παράξενο μπάνιο με τον καθρέφτη και το πιστόλι για χερούλι. Η επανεκκίνηση κάθε φορά, αποτελεί τον βασικό λόγο που όλοι οι φίλοι της δημοφιλούς streaming πλατφόρμας ξεχώρισαν αυτή τη σειρά. Σηματοδοτεί την επανεκκίνηση της ζωής μας, μέχρι η μέρα να πεθάνει και να αρχίσει ξανά στο αύριο.

Η Νάντια είναι αστεία, σχεδόν απροσπέλαστη. Το τραυματικό παρελθόν της την έχει μετατρέψει σε ανδρείκελο του δυναμισμού, ένας τύπος ανθρώπου που όλοι θα θέλαμε να τον έχουμε φίλο μας. Προσπαθεί σιωπηλά να κρύψει την κατάστασή της από εκείνους που την περιβάλλουν, δεν θέλει να τους εντάξει στην προσωπική της επανεκκίνηση κάθε φορά που πεθαίνει.

Δεν είναι μόνο το κεντρικό μυστήριο της ρωσικής κούκλας που είναι ενδιαφέρον. Η ίδια η υπόθεση μοιάζει με παζλ. Είναι σκοτεινή και περίεργη, μεταφορική και συνεχώς μεταβαλλόμενη. Άλλωστε, και η ρωσική κούκλα, ονόματι ματριόσκα, αυτό είναι. Μια σειρά από ξύλινες κούκλες διαστάσεων που μειώνονται και τοποθετούνται η μια μέσα στην άλλη. Μια σειρά από θάνατοι που τοποθετούνται στη ζωή της Νάντια.

Και κάπου στη μέση της σεζόν, έρχεται ο δεύτερος πρωταγωνιστής της σειράς, ο Άλαν. Ένας εκ διαμέτρου αντίθετος χαρακτήρας από εκείνη. Μονόχνωτος, ψυχαναγκαστικός, περίεργος. Ζει και αυτός την ίδια λούπα. Ζει και πεθαίνει, πεθαίνει και ζει. Κι εκεί βρίσκεται το νόημα της ιστορίας. Η Νάντια και ο Άλαν πεθαίνουν ακριβώς την ίδια στιγμή. Και ψάχνουν να ξετυλίξουν το κουβάρι αυτού του του υπερφυσικού μοτίβου.

Ακόμα και η μουσική πλαισίωση της σειράς έχει νόημα. Ο Νίλσον έγραψε το «Gotta Get Up» στα 30, ενώ ήδη αντιμετώπιζε προβλήματα εθισμού με ναρκωτικά και αλκοόλ. Η Λιόνε έχει το δικό της κεφάλαιο πόνου, έχοντας περάσει χρόνια εθισμών, μεγάλων προβλημάτων υγείας και φτάνοντας μέχρι και μια εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς πριν μια δεκαετία.

Για αυτό η πρωταγωνίστρια, που είναι και η μία εκ των σεναριογράφων, γράφει ένα κομμάτι της αυτοβιογραφίας της, τη βαθύτερη κατάθεση της ψυχής της. Και στη δεύτερη σεζόν θα λυθούν οι απορίες που αφήνει το τελευταίο επεισόδιο της σειράς. Ζουν το θάνατό τους ή πεθαίνει η ζωή τους; Το πετυχαίνει μέσα από έναν τρομερό συνδυασμό βαρύτητας και αγνού entertainment. Αυτό είναι το δίλημμα που αφήνει ανεξήγητο στον αναγνώστη και ίσως το αφήσει και στη δεύτερη σεζόν.

Πηγή: huffingtonpost

Ο ιστότοπος αυτός χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Διαβάστε περισσότερα
ΑΠΟΔΟΧΗ