Όσκαρ 2022: The Godfather Reunion - Αποθέωση για Κόπολα, Πατσίνο, Ντε Νίρο

Αλ Πατσίνο, Φράνσις Φορντ Κόπολα και Ρόμπερτ Ντε Νίρο βρέθηκαν μαζί στη τελετή για τα Oscars στο Dolby Theatre για τα 50 χρόνια του "Νονού".

Όσκαρ 2022: The Godfather Reunion - Αποθέωση για Κόπολα, Πατσίνο, Ντε Νίρο

Ο Francis Ford Coppola βρέθηκε στη σκηνή του Dolby Theatre στο Λος Άντζελες κατά την τελετή απονομής βραβείων των Όσκαρ, στο πλευρό του Robert De Niro και του Al Pacino για να ευχαριστήσει τους "θρύλου" που όπως είπε, έκαναν τον "Νονό" αυτό που είναι μέχρι σήμερα.

Η 94η κατά σειρά τελετή των Όσκαρ, η πρώτη με ζωντανό κοινό μετά από καιρό, είχε ειδικό αφιέρωμα στο "Godfather" που γιορτάζει 50 χρόνια ζωής. Μετά από μια μικρή εισαγωγή του Sean "Diddy" Combs (Puff Daddy), ο 82χρονος σήμερα Coppola, ο 81χρονος Pacino και ο 78χρονος DeNiro, ανέβηκαν μαζί στη σκηνή, με τον σκηνοθέτη να υποκλίνεται μπροστά τους.

"Νιώθω ότι τέτοιες στιγμές πρέπει να είναι ειλικρινείς και σύντομες. Λοιπόν, είμαι πραγματικά τόσο ευγνώμων για τους υπέροχους φίλους μου που ήρθαν εδώ για να με βοηθήσουν να γιορτάσω μαζί σας", είπε ο Copola κατά την ομιλία του.

Al Pacino, Francis Ford Coppola και Robert De Niro στη τελετή για τα Oscars στο Dolby Theatre
Al Pacino, Francis Ford Coppola και Robert De Niro στη τελετή για τα Oscars στο Dolby Theatre CHRIS PIZZELLO/INVISION/AP

"Είναι ένα έργο (η τριλογία του Νονού) που ξεκινήσαμε πριν από 50 χρόνια με πραγματικά τους πιο εξαιρετικούς συνεργάτες, αυτούς τους θρύλους και τόσους πολλούς άλλους που δεν μπορώ να αφιερώσω χρόνο να τους απαριθμήσω όλους, αλλά τους γνωρίζετε όλους καλά", πρόσθεσε.

"Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους από τα βάθη της καρδιάς μου", συμπλήρωσε ο Copola, κάνοντας ειδική μνεία στον συγγραφέα των βιβλίων Godfather, Mario Puzo, και στον παραγωγό Robert Evans.

"Ευχαριστώ. Viva Ουκρανία!", έκλεισε λέγοντας ο Coppola. Και οι τρεις αποθεώθηκαν από το κοινό σε ένα standing ovation.

Πρόσφατα ο Pacino δήλωνε στους New York Times πως αισθάνεται "βαθιά τιμή" για τις διαστάσεις που έχει λάβει η τριλογία μέσα στο πέρασμα των χρόνων. "Είναι ένα έργο στο οποίο είχα την τύχη να συμμετέχω. Αλλά μου πήρε μια ζωή για να το αποδεχτώ και να προχωρήσω", είπε. Πρόσθεσε δε, πως αισθάνεται πραγματική έκπληξη όταν συναντά κόσμο που δεν έχει δει τις ταινίες.

"Στη πραγματικότητα υπάρχω γιατί έκανα το Godfather", ανέφερε χαρακτηριστικά. "Για έναν ηθοποιό, ένας τέτοιος ρόλος (του Michael Corleone) είναι σαν να κερδίζεις τη λοταρία. Όταν μου ήρθε η πρόταση, το μόνο που έπρεπε να κάνω ήταν να παίξω τον ρόλο. Είναι δύσκολο να εξηγήσω σήμερα στον κόσμο ποιος ήμουν μέχρι εκείνο το ρόλο και πώς με χτύπησε η αστραπή μετά. Ο "Νονός" μου έδωσε μια νέα ταυτότητα, ξαφνικά βρέθηκα στο επίκεντρο, όλα τα μάτια ήταν καρφωμένα πάνω μου. Μου ήταν πραγματικά δύσκολο να το διαχειριστώ όλο αυτό όταν συνέβη".

Την ώρα που συμπληρώνονται 50 χρόνια από την πρώτη ταινία, ο Copola θα γίνει και ο ίδιος ταινία. Για την ακρίβεια, θα είναι το θέμα της ταινίας, Francis and the Godfather, που αφορά τα γυρίσματα της ταινίας. Ο Oscar Isaac θα ενσαρκώσει τον σκηνοθέτη και ο Jake Gyllenhaal τον Robert Evans.

Ο Barry Levinson θα σκηνοθετήσει το φιλμ που έχει ως επίκεντρο τη σχέση του σκηνοθέτη με τον παραγωγό, και το πώς δούλεψαν πάνω στο φιλμ που είχε ως πρωταγωνιστές τους Marlon Brando, Pacino, James Caan, Robert Duvall, John Cazale, και Diane Keaton.

Για τη πρώτη ταινία ο Κόπολα δήλωνε πρόσφατα πως εκείνη την εποχή ήταν πολύ νέος, μόλις 29 ετών και αποφάσισε να αναλάβει τη σκηνοθεσία μετά από προτροπή του George Lucas. Ο ίδιος ήθελε εξ αρχής τον Al Pacino για το ρόλο του Michael, ενώ το στούντιο είχε προτείνει για τον κεντρικό ρόλο τον Laurence Olivier, με τον σκηνοθέτη τελικά να επιλέγει τον Marlon Brando. Όσο για τη θρυλική γάτα, αυτή ήταν ιδέα του ίδιου του Κόπολα.

Όσκαρ 2022:
PARAMOUNT PICTURES

Θυμίζουμε άλλωστε πως ο Μπράντο είχε αρνηθεί να παραλάβει το βραβείο Α' αντρικού ρόλου που κέρδισε για την εμβληματική ερμηνεία του ως Βίτο Κορλεόνε. Το "ιερό τέρας" του Χόλιγουντ αρνήθηκε τόσο να παραστεί στην τελετή απονομής όσο και να παραλάβει το βραβείο, στέλνοντας στη θέση του την Ινδιάνα Σατσίν Λιτλφέδερ ("Μικρό Φτερό"). Στόχος, να διαμαρτυρηθεί για την αρνητική και ψεύτικη εικόνα με την οποία η βιομηχανία του κινηματογράφου παρουσιάζει τους Ινδιάνους.

Η πρώτη ταινία του "Νονού" κέρδισε το Όσκαρ καλύτερης ταινίας, πρώτου ανδρικού ρόλου, καθώς και του σεναρίου, ενώ ο Νίνο Ρότα βραβεύτηκε με Grammy μουσικής για το εμβληματικό Soundtrack.

Η δεύτερη ταινία κέρδισε έξι Όσκαρ, αυτά για καλύτερη ταινία, σκηνοθεσίας, Β’ Ανδρικού Ρόλου (Ρόμπερτ Ντε Νίρο), διασκευασμένου σεναρίου (Μάριο Πούτζο), μουσικής επιμέλειας (Νίνο Ρότα & Κάρμινε Κόπολα) και καλλιτεχνικής διεύθυνσης.

Η τρίτη ταινία ήταν υποψήφια για 7 αγαλματίδια αλλά δεν παρέλαβε κανένα.

Πηγή: News247.gr