Η Μπεσίκτας επιστρέφει στη Euroleague
Η τουρκική ομάδα παίρνει τη θέση της Μονακό και συμπληρώνει την 20αδα της επόμενης σεζόν.
Η Μπεσίκτας επιστρέφει στη Euroleague, μετά από 13 χρόνια απουσίας. Οι «μαυραετοί» της Κωνσταντινούπολης παίρνουν τη θέση της Μονακό κι επιστρέφουν στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση μετά τη σεζόν 2012-13.
Η γενική συνέλευση των μετόχων της διοργάνωσης, ενέκρινε ομόφωνα την τη συμμετοχή της Μπεσίκτας στη Euroleague τη νέα σεζόν, κάτι που σημαίνει ότι η Τουρκία θα εκπροσωπηθεί από τρεις ομάδας την επόμενη περίοδο (Φενέρμπαχτσε, Αναντολού Εφές).
Στον αντίποδα, η Μονακό θα συνεχίσει, με αρκετά μειωμένο μπάτζετ, στο EuroCup, με το γαλλικό μπάσκετ να αντιπροσωπεύεται από τη Βιλερμπάν και την Παρί.
Διαβάστε Επίσης