Γιασικεβίτσιους: «Τεχνική ποινή στο 3'; Αστείο»
Το παράπονο του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους μετά το τέλος της αναμέτρησης με τη Ζαλγκίρις.
Ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους στις δηλώσεις του μετά τη νίκη της Φενέρμπαχτσε κόντρα στη Ζαλγκίρις τα έβαλε με τους διαιτητές.
Αιτία ήταν μία τεχνική ποινή που δέχθηκε μόλις στο 3ο λεπτό της αναμέτρησης στο Κάουνας, με τον ίδιο να μην καταλαβαίνει τον λόγο.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Μπορούμε να μιλήσουμε για τα τεχνικά, μπορούμε να μιλήσουμε για άλλα πράγματα. Πάντα καλώ την EuroLeague όταν κερδίζουμε, οπότε δεν μοιάζουν με δικαιολογίες.
Πρέπει να μιλήσουμε για κάποια πράγματα. Μία τεχνική ποινή στο τρίτο λεπτό του αγώνα. Για ποιο λόγο; Δεν ξέρω. Αυτό είναι όλο. Ακούγεται αστείο, ειδικά όταν βλέπεις άλλες σειρές».
Διαβάστε Επίσης