Εθνική Νέων Ανδρών: Ήττα από Ισπανία με 57-75

Η ελληνική ομάδα έχασε απ' την Ισπανία με 57-75

Εθνική Νέων Ανδρών: Ήττα από Ισπανία με 57-75

Η Εθνική Νέων Ανδρών ηττήθηκε 75-57 από την Ισπανία στον τρίτο και τελευταίο της αγώνα στο τουρνουά “Μενεγκίν ντε Σιλβέστρο” στο Ντομέτζε ντελ Καντόρε. Η αποστολή επιστρέφει αύριο (29/6) από την Ιταλία και η προετοιμασία της για το Ευρωμπάσκετ U20 θα συνεχιστεί στο Ηράκλειο, όπου η ελληνική ομάδα θα δώσει δύο ακόμη φιλικά, απέναντι στην Πολωνία στις 3 και 4 Ιουλίου.

*Λίγο μετά την έναρξη της τέταρτης περιόδου ο Χαντζής αποχώρησε από το γήπεδο με την βοήθεια συμπαικτών του και του ιατρικού επιτελείου, δείχνοντας ότι έχει ενοχλήσεις στο αριστερό πόδι.

Δεκάλεπτα: 11-17, 26-30, 38-59, 57-75

Ελλάδα (Παπαδόπουλος): Λέφας 13 (2), Τσαχτσίρας, Νικολαΐδης 10 (1), Ξανθόπουλος 4, Χαντζής 3 (1), Επαμεινώνδας, Κακαρούχας 6 (1), Ροζακέας 4, Πρέκας 3, Κομνιανίδης 2, Πατρίκης 5 (1), Παγώνης 7 (1).

Πρόγραμμα – Αποτελέσματα

26/6

Γερμανία-Ελλάδα 81-82

Ιταλία-Ισπανία 79-73

27/6

Ισπανία-Γερμανία 82-67

Ιταλία-Ελλάδα 82-73

28/6

Ελλάδα-Ισπανία 57-75

21.30 Ιταλία-Γερμανία



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110