Εθνική Νέων Ανδρών: Ήττα από την Ιταλία
Η Ελλάδα έχασε απ' την Ιταλία με 82-73
Η Εθνική Νέων Ανδρών μετά από ένα παιχνίδι με πολλές εναλλαγές ηττήθηκε από την Ιταλία με 82-73 στο πλαίσιο της δεύτερης μέρας του τουρνουά “Μενεγκίν ντε Σιλβέστρο” στο Ντομέτζε ντελ Καντόρε. Στον τελευταίο της αγώνα στην Ιταλία η Ελλάδα θα αναμετρηθεί με την Ισπανία αύριο (28/6) στις 19.00.
Δεκάλεπτα: 19-9, 43-44, 61-60, 82-73
Ελλάδα (Παπαδόπουλος): Λέφας 12 (2), Τσαχτσίρας, Νικολαΐδης 7 (2), Ξανθόπουλος 2, Χαντζής 6 (1), Κακαρούχας, Ροζακέας, Γεώργας, Πρέκας 4, Κομνιανίδης 2, Πατρίκης 20 (2), Παγώνης 20 (1).
Πρόγραμμα – Αποτελέσματα
26/6
Γερμανία-Ελλάδα 81-82
Ιταλία-Ισπανία 79-73
27/6
Ισπανία-Γερμανία 82-67
Ιταλία-Ελλάδα 82-73
28/6
19.00 Ελλάδα-Ισπανία
21.30 Ιταλία-Γερμανία
Διαβάστε Επίσης