Εθνική Νέων Ανδρών: Ήττα από την Ιταλία

Η Ελλάδα έχασε απ' την Ιταλία με 82-73

Εθνική Νέων Ανδρών: Ήττα από την Ιταλία

Η Εθνική Νέων Ανδρών μετά από ένα παιχνίδι με πολλές εναλλαγές ηττήθηκε από την Ιταλία με 82-73 στο πλαίσιο της δεύτερης μέρας του τουρνουά “Μενεγκίν ντε Σιλβέστρο” στο Ντομέτζε ντελ Καντόρε. Στον τελευταίο της αγώνα στην Ιταλία η Ελλάδα θα αναμετρηθεί με την Ισπανία αύριο (28/6) στις 19.00.

Δεκάλεπτα: 19-9, 43-44, 61-60, 82-73

Ελλάδα (Παπαδόπουλος): Λέφας 12 (2), Τσαχτσίρας, Νικολαΐδης 7 (2), Ξανθόπουλος 2, Χαντζής 6 (1), Κακαρούχας, Ροζακέας, Γεώργας, Πρέκας 4, Κομνιανίδης 2, Πατρίκης 20 (2), Παγώνης 20 (1).

Πρόγραμμα – Αποτελέσματα

26/6

Γερμανία-Ελλάδα 81-82

Ιταλία-Ισπανία 79-73

27/6

Ισπανία-Γερμανία 82-67

Ιταλία-Ελλάδα 82-73

28/6

19.00 Ελλάδα-Ισπανία

21.30 Ιταλία-Γερμανία



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110