Εθνική Νέων Ανδρών: Νίκη επί της Γερμανίας
Η Εθνική κέρδισε τη Γερμανία με 82-81
Η Εθνική Νέων Ανδρών είχε τον πρώτο λόγο στο μεγαλύτερο διάστημα της αναμέτρησης, έφτασε σε διψήφιες διαφορές και τελικά επικράτησε με 82-81 της Γερμανίας στην πρεμιέρα του τουρνουά “Μενεγκίν ντε Σιλβέστρο” στο Ντομέτζε ντελ Καντόρε. Αύριο (27/6, 21.30) θα αναμετρηθεί με την οικοδέσποινα Ιταλία.
Δεκάλεπτα: 11-24, 36-43, 64-61, 81-82
Ελλάδα (Παπαδόπουλος): Λέφας 10 (1), Τσαχτσίρας, Νικολαΐδης 15 (5), Ξανθόπουλος 11, Χαντζής 14 (1), Επαμεινώνδας, Ροζακέας, Γεώργας 2, Πρέκας 5 (1), Κομνιανίδης 3 (1), Πατρίκης 9, Παγώνης 13.
Πρόγραμμα – Αποτελέσματα
26/6
Γερμανία-Ελλάδα 81-82
21.30 Ιταλία-Ισπανία
27/6
19.00 Ισπανία-Γερμανία
21.30 Ιταλία-Ελλάδα
28/6
19.00 Ελλάδα-Ισπανία
21.30 Ιταλία-Γερμανία
Διαβάστε Επίσης