Ολυμπιακός: Μοντέρο σε ΜακΙντάιρ: «Τα λέμε σύντομα αδελφέ μου!» (vid)
Ο Ζαν Μοντέρο έτοιμος για Ολυμπιακό
Ο Ζαν Μοντέρο έκανε live στο IG και δέχτηκε κύμα αγάπης από τους οπαδούς του Ολυμπιακού!
Εμφανίστηκε μάλιστα κάποια στιγμή και ο Κόντι Μίλερ-ΜακΙντάιρ, με τον Μοντέρο να του απαντάει: «Τα λέμε σύντομα αδελφέ μου. Ας γράψουμε ιστορία» συνοδεύοντάς το με κόκκινο και άσπρο!
Διαβάστε Επίσης