Ολυμπιακός: Η ανακοίνωση του τέλους της συνεργασίας με τον MακΚίσικ (vid)
Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας του με τον Σακίλ ΜακΚίσικ, έπειτα από επτά χρόνια συνεργασίας, ενώ τον ευχαρίστησε με ένα vίdeo από τα highlights της παρουσίας του με τα «ερυθρόλευκα»
Aφού το έκανε γνωστό, το βράδυ της Τετάρτης, ο ίδιος ο παίκτης ήρθε κι ο Ολυμπιακός, την επόμενη μέρα ν' ανακοινώσεί ότι ο παρελθόν και επίσημα αποτελεί ο Σακίλ ΜακΚίσικ
Με την «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ να ανακοινώνει το τέλος της συνεργασίας τους μετά από επτά χρόνια.
Ο 35χρονος φόργουορντ έφτασε στο λιμάνι τον Φεβρουάριο του 2020 και με τα ερυθρόλευκα κατέκτησε 4 πρωταθλήματα (2022, 2023, 2025 και 2026), 3 κύπελλα (2022, 2023 και 2024), 4 Σούπερ Καπ (2022, 2023, 2024 και 2025) και φυσικά τη EuroLeague στο πρόσφατο Final Four της Αθήνας.
Μάλιστα Αμερικανός είναι μεταξύ των παικτών που βρέθηκαν και στα πέντε συνεχόμενα Final Four των Πειραιωτών ξεκινώντας από το 2022 μέχρι το φετινό.
Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Σακίλ ΜακΚίσικ.
Μετά από επτά χρόνια κοινής πορείας, ήρθε η στιγμή να πούμε «ευχαριστώ» στον Σακ, έναν παίκτη που από το 2020 μέχρι σήμερα, φόρεσε με πάθος και υπερηφάνεια την ερυθρόλευκη φανέλα, αποτελώντας σημαντικό κομμάτι μιας ομάδας που πέτυχε σπουδαία πράγματα εντός και εκτός συνόρων.
Μαζί ζήσαμε μεγάλες στιγμές… Πανηγυρίσαμε τίτλους (μία Ευρωλίγκα, τέσσερα Πρωταθλήματα Ελλάδος 2022, 2023, 2025, 2026, τρία Κύπελλα Ελλάδος 2022, 2023, 2024 και τέσσερα Super Cup 2022, 2023, 2024, 2025) και δημιουργήσαμε αναμνήσεις που θα μας συνοδεύουν για πάντα.
Σακίλ, σε ευχαριστούμε για όλα όσα προσέφερες στον Ολυμπιακό και σου ευχόμαστε υγεία, ευτυχία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας σου.
Θα είσαι πάντα μέλος της ερυθρόλευκης οικογένειας».
Ακολούθως οι Πρωταθλητές Ευρώπης και Ελλάδας με ένα όμορφο VIDEO στα social media αποχαιρέτησαν και ευχαρίστησαν τον Αμερικανό για την προσφορά του, αλλά και για την αφοσίωση που έδειξε στην ομάδα.
«Από το πρώτο του κάρφωμα με τα κόκκινα και λευκά μέχρι το τελευταίο του στον τελικό της Ευρωλίγκας, στην πορεία προς την κορυφή της Ευρώπης. Επτά χρόνια πίστης, πάθους και αφοσίωσης. Ένας αληθινός μαχητής του Ολυμπιακού, πάντα έτοιμος να δώσει τα πάντα για την ομάδα. ΜακΚίσικ σε ευχαριστούμε για όλα. Θα είσαι πάντα ένας από εμάς».