Ολυμπιακός: Τρίτος σε προβολές στην Ευρωλίγκα στο Youtube

Τρίτος σε προβολές στον Υoutube για την διοργάνωση της Euroleague Γυναικών βρίσκεται ο Ολυμπιακός σύμφωνα με την FIBA.

Ολυμπιακός: Τρίτος σε προβολές στην Ευρωλίγκα στο Youtube

Ο Ολυμπιακός για πρώτη φορά στην ιστορία του αγωνίστηκε στην Euroleague Γυναικών αφού οι «ερυθρόλευκες» πέρασαν το εμπόδιο της Wisla Krakow στην προκριματική φάση του θεσμού, με ισοπαλία στο ΣΕΦ και νίκη μέσα την Πολωνία.

Ο Ολυμπιακός προκρίθηκε στην φάση των ομίλων, όπου και αντιμετώπισε τις Fenerbahce, Sopron Basket, Dynamo Kursk, Hatay BB, TTT Riga, Carolo Basket και Perfumerias Avenida. Απέναντι σε ομάδες που διαθέτουν τεράστια εμπειρία από την διοργάνωση, με τις Dynamo Kursk και Sopron Basket να είναι οι δύο από τις 4 που πέρασαν στο Final 4 της Euroleague, κατέκτησε δύο νίκες και δέχθηκε 12 ήττες, απολογισμός που θα μπορούσε να ήταν πολύ ανώτερος, καθώς έχασε πολλά παιχνίδια στις λεπτομέρειες.

Το σημαντικότερο του κέρδος όμως ήταν η παρουσία του στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση στην Ευρώπη. Ο Ολυμπιακός ξεχώρισε τόσο στο παρκέ όσο και εκτός αυτού, κάτι που αποδεικνύουν οι αριθμοί των παιχνιδιών της ομάδας του Πειραιά στο επίσημο κανάλι της FIBA στο YouTube.

Η δυναμική του είναι τέτοια που ξεπέρασε πολλές από τις παραδοσιακές ομάδες της Euroleague σε θεάσεις. Σε 14 αγωνιστικές λοιπόν στην φάση των ομίλων του θεσμού, ο Ολυμπιακός είχε συνολικά 156.788 προβολές σε όλα τα παιχνίδια του μαζί, αριθμός που τον κατατάσσει στην τρίτη θέση ανάμεσα σε 16 ομάδες που προέρχονται από την Τουρκία, την Ρωσία, την Ισπανία, την Γαλλία, την Ιταλία, το Βέλγιο, την Λετονία, την Ουγγαρία, την Πολωνία και την Τσεχία! Ομάδες που έχουν διανύσει τη δική τους διαδρομή στην Euroleague, έχουν συνεχόμενες συμμετοχές αλλά και κατακτήσεις τίτλων και διακρίσεις.

Στη πρώτη του χρονιά στην Euroleague, ο Ολυμπιακός είχε κατά μέσο όρο 11199,14 προβολές ανά ματς του στο επίσημο κανάλι της FIBA στο Youtube, με τις Fenerbahce από την Τουρκία και την Dynamo Kursk από την Ρωσία, να είναι οι μοναδικές που τον ξεπέρασαν.

Πέρα από το συνολικό κομμάτι όμως, ο Ολυμπιακός κατάφερε να ξεχωρίσει και σε κάτι άλλο. Τρία από τα 14 παιχνίδια που συμμετείχε στην φάση των ομίλων ανήκουν στο Top 10 των προβολών της Euroleague της σεζόν 2018-19!

Μάλιστα το παιχνίδι στο ΣΕΦ με την Hatay BB, φιγουράρει στην 4η θέση με 19415 προβολές!

Αναλυτικά το Top 10 προβολών στην κανονική διάρκεια της Euroleague


1.Dynamo Kursk-Fenerbahce 23295 προβολές


2.Sopron Basket-Fenerbahce 20130 προβολές


3.Carolo Basket-Fenerbahce 21021 προβολές


4.ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.-Hatay BB 19415 προβολές


5.Perfumerias Avenida-Fenerbahce 17894 προβολές


6.Fenerbahce-Dynamo Kursk 17357 προβολές


7.Hatay BB-Fenerbahce 15796 προβολές


8.Bourges Basket-UMMC Ekaterinburg 15540 προβολές


9.Dynamo Kursk-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. 15111 προβολές


10.Hatay BB-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. 14816 προβολές

Ο κόσμος του Ολυμπιακού σε όλη την υφήλιο αγκάλιασε την προσπάθεια του στην Euroleague Γυναικών, όπως έδειξαν και οι προβολές σε κάθε παιχνίδι για τις αήττητες νταμπλούχες Ελλάδας.

Αναλυτικά τα παιχνίδια του Θρύλου και οι προβολές που είχαν στο επίσημο κανάλι της FIBA στο YouTube.


1. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.-Fenerbahce 6280 προβολές


2. Sopron Basket-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. 9910 προβολές


3. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.-Dynamo Kursk 12201 προβολές


4. Hatay BB-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. 14816 προβολές


5. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.-TTT Riga 7742 προβολές


6. Carolo Basket-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. 7071 προβολές


7. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.-Perfumerias Avenida 13199 προβολές


8. Fenerbahce-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. 14130 προβολές


9. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.-Sopron Basket 11340 προβολές


10.Dynamo Kursk-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. 15111 προβολές


11.ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.-Hatay BB 19415 προβολές


12.TTT Riga-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. 8154 προβολές


13.ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.-Carolo Basket 8372 προβολές


14.Perfumerias Avenida-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. 9047 προβολές