Formula 1: Είναι η φετινή χρονιά η πιο ανταγωνιστική των τελευταίων ετών;

Με το πρωτάθλημα της Formula 1 να είναι στα «πιτς» λόγω της καλοκαιρινής διακοπής το fosonline σας παρουσιάζει τι έχουμε δει στο πρώτο μισό της φετινής χρονιάς.

Formula 1: Είναι η φετινή χρονιά η πιο ανταγωνιστική των τελευταίων ετών;

Έπειτα από αρκετό καιρό η Formula 1 δείχνει πολύ ανταγωνιστική. Είχαμε συνηθίσει την τελευταία τετραετία να βγαίνει νικήτρια η Mercendes εξασφαλίζοντας από νωρίς την υπόθεση του τίτλου. Φέτος ωστόσο και ενώ έχει ολοκληρωθεί το πρώτο μισό της φετινής χρονιάς η πρώτη θέση στους οδηγούς και στους κατασκευαστές παραμένει αμφίρροπη. Μετά το πέρασμα δώδεκα Γκραν Πρι, ο Λιούις Χάμιλτον βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας με 24 πόντους διαφορά από τον δεύτερο Σεμπάστιαν Φέτελ, ενώ στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών η Mercendes περνά την Ferrari με δέκα βαθμούς. Όπως δείχνουν και οι αριθμοί το φετινό πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα αν αναλογιστούμε και τις μάχες που έχουν δώσει μέχρι στιγμής τα μονοθέσια.

Η μάχη-τίτλου ανάμεσα σε Χάμιλτον και Φέτελ

Ο Λιούις Χάμιλτον ως κάτοχος του περσινού τίτλου είχε στραμμένα πάνω του όλα τα βλέμματα, με τον ίδιο να μην ξεκινά καλά το φετινό πρωτάθλημα καθώς πανηγύρισε την πρώτη του pole position στο τέταρτο διαδοχικά Γκραν Πρι που έγινε στο Αζερμπαϊτζάν. Σε εκείνο τον αγώνα πραγματοποιήθηκαν πολλές εναλλαγές στις θέσεις με τον μέχρι πρότινος Βάλντερι Μπότας να εγκαταλείπει τελευταία στιγμή τον αγώνα λόγω βλάβης. Από την άλλη ο Σεμπάστιαν Φέτελ παρουσιάστηκε πιο έτοιμος και με ένα σαφώς πιο βελτιωμένο μονοθέσιο της Ferrari έδειξε πως η φετινή χρονιά δεν θα τελειώσει νωρίς πανηγυρίζοντας την νίκη στους δύο πρώτους αγώνες. Έχοντας ολοκληρώσει δώδεκα Γκραν Πρι ο Βρετανός πιλότος μετρά πέντε νίκες εν αντιθέσει με τον Γερμανό που έχει τέσσερις. Η μεταξύ τους μονομαχία ωστόσο δεν βρίσκεται αποκλειστικά στις τρεις πρώτες θέσεις καθώς αμφότεροι μετρούν μία εγκατάλειψη ενώ έχουν τερματίσει και ορισμένες φορές εκτός βάθρου, εξού και η διαφορά των 24 πόντων.

Πιο συγκεκριμένα δείτε τις θέσεις τους στα δώδεκα Γκραν Πρι:

-Αυστραλία: 1.Φέτελ,2.Χάμιλτον

-Μπαχρέιν: 1.Φέτελ, 3.Χάμιλτον

-Κίνα: 4.Χάμιλτον, 8.Φέτελ

-Αζερμπαϊτζάν: 1.Χάμιλτον, 4.Φέτελ

-Ισπανία: 1.Χάμιλτον, 4.Φέτελ

-Μονακό: 2.Φέτελ, 3.Χάμιλτον

-Καναδάς: 1.Φέτελ, 5.Χάμιλτον

-Γαλλία: 1.Χάμιλτον, 5.Φέτελ

-Αυστρία: 3.Φέτελ, Χάμιλτον(εγκατάλειψη)

-Μεγ.Βρετανία: 1.Φέτελ, 2.Χάμιλτον

-Γερμανία: 1. Χάμιλτον, Φέτελ(εγκατάλειψη)

-Ουγγαρία: 1.Χάμιλτον, 2. Φέτελ

Συνοψίζοντας και οι δύο πιλότοι έχουν σημειώσει κακές εμφανίσεις αλλά και καλές. Ο Φέτελ ξεκίνησε δυναμικά αλλά μετά έχασε την φόρμα του δίνοντας την σκυτάλη στον Χάμιλτον που μπορεί να μην έκανε καλή αρχή αλλά έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο το πρώτο μισό της φετινής σεζόν. Μέχρι στιγμής κανείς δεν έχει πάρει κάποιο ισχυρό προβάδισμα κάτι που ίσως να οφείλεται στις βελτιώσεις που έκανε η Ferrari στο φετινό της μονοθέσιο και έχει επιστρέψει για τα καλά στην διεκδίκηση του πρωταθλήματος.

Όπως και να έχει οι μάχες που έχουν χαρίσει μέχρι στιγμής είναι συναρπαστικές με αποκορύφωμα το Γκραν Πρι της Γερμανίας στο Χόφενχαιμ. Περισσότερη δράση στις 26 Αυγούστου στον αγώνα του Βελγίου, με εννέα Γκραν Πρι να απομένουν πριν την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος στις 25 Νοεμβρίου στο Άμπου Ντάμπι.