Πώς κρατιέται Nissan GT-R με 225.308 χλμ.; (vid)

Το GT-R μπορεί να είναι ο βασιλιάς της βελτίωσης και των dragstrips, όμως η Nissan πάντα υπερηφανευόταν πως κατασκευάζει το πιο ολοκληρωμένο supercar.

Πώς κρατιέται Nissan GT-R με 225.308 χλμ.; (vid)

Το GT-R μπορεί να είναι ο βασιλιάς της βελτίωσης και των dragstrips, όμως η Nissan πάντα υπερηφανευόταν πως κατασκευάζει το πιο ολοκληρωμένο supercar. Με χώρους για 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους, χρηστικότητα και δυνατότητα να εξυπηρετεί τον ιδιοκτήτη του ως πρώτο αυτοκίνητο. Ωστόσο, λίγοι ιδιοκτήτες το κάνουν.

Ο σημερινός «Godzilla» είναι ένας από τους πιο σπάνιους. Αγοράστηκε το 2009 και μέχρι σήμερα, χρησιμοποιείται καθημερινά. Το αποτέλεσμα; 225.308 χλμ. στο κοντέρ – ήτοι κοντά στις 20.000 χλμ. ετησίως! Η καθημερινή φθορά δεν είναι ορατή στο αμάξωμα, καθώς πέρα από κάποια σημάδια που έχουν αφήσει πετραδάκια και μερικά σημεία, όπου έχουν αρχίσει να ξεφλουδίζουν τα πλαστικά (στη μάσκα, για παράδειγμα) κρατιέται μια χαρά. Οι ζάντες είναι από το 2012 και παρουσιάζουν τις τυπικές γρατζουνιές από πεζοδρόμια και λακκούβες, όμως βρίσκονται σε πολύ αξιοπρεπή κατάσταση.

Στο εσωτερικό τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Η χρήση διακοπτών από άλλα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας δεν κρύβεται, όπως στους διακόπτες των φλας που «παίζουν», ενώ το πλαστικό γύρω από τα κουμπιά των ηλεκτρικών παραθύρων έχει ξεφτίσει τελείως. Αξιοσημείωτη φθορά παρουσιάζουν και τα paddles αλλαγής ταχυτήτων, που φαίνονται σαν να έχουν φαγωθεί. Το περίγραμμα της κεντρικής οθόνης επίσης φανερώνει την καθημερινή χρήση. Στην αντίπερα όχθη, τα καθίσματα διατηρούνται ακέραια. Το δέρμα δεν έχει «σπάσει», ενώ φυσικά δεν παρατηρούνται τρύπες και ξηλώματα. Σε απρόσμενα καλή κατάσταση είναι το τιμόνι, που δεν εμφανίζει γυαλάδα στη στεφάνη.

Στα μηχανικά μέρη, που ενδιαφέρουν σαφώς περισσότερο, ο twinturbo V6 των 3.5 λίτρων ανταμείβει την σχολαστικότητα στη συντήρηση του ιδιοκτήτη. Δεν έχει ζητήσει το παραμικρό πέρα από τα προβλεπόμενα, με το μοναδικό πρόβλημα να έχει προέλθει από το κιβώτιο. Περίπου στις 145.000 χλμ. (144.840 για την ακρίβεια), το 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη μπήκε σε safe mode (ή limp mode).

Στις περισσότερες των περιπτώσεων, η δυσλειτουργία προέρχεται από κάποιον αισθητήρα και γενικότερα τα ηλεκτρονικά. Η αντιπροσωπεία που επισκέφτηκε το GT-R δεν είχε διάθεση για έρευνα, με την προτεινόμενη λύση να ήταν η αντικατάσταση – και 20.000 δολάρια για τις εργασίες. Ο κάτοχος του «Godzilla» επισκέφθηκε εξωτερικό συνεργείο, που εντόπισε το πρόβλημα σε έναν αισθητήρα. Για παν ενδεχόμενο, όμως, ενίσχυσε το κιβώτιο ώστε να αντέχει 700 άλογα και να έχει ήσυχο το κεφάλι του. Κόστος: 5-6.000 δολάρια. Έκτοτε, το βιβλίο συμβάντων παραμένει κενό.

Πηγή: autogreeknews.gr