Σε τι παραμένει παραδοσιακή η Honda;

Παρά τις σύγχρονες τάσεις που επικρατούν στην αυτοκίνηση η Honda παραμένει παραδοσιακή.

Σε τι παραμένει παραδοσιακή η Honda;

Η σύγχρονη τάση θέλει τα νέα μοντέλα να διαθέτουν τεράστιες οθόνες αφής, όπου μέσω αυτών ο οδηγός ελέγχει πολλές παραμέτρους του αυτοκινήτου. Μάλιστα αρκετές εταιρείες έχουν θεσπίσει την τεχνολογία της αφής, ακόμα και για τον έλεγχο του κλιματιστικού. Όμως η Honda αποφάσισε να παραμείνει με τους διακόπτες!

Για την ακρίβεια το νέο Honda Jazz διαθέτει συμβατικά χειριστήρια για τον έλεγχο του συστήματος κλιματισμού, όπως ανέφερε ο κ. Takeki Tanaka, υπεύθυνος εξέλιξης του νέου μοντέλου της ιαπωνικής εταιρείας και βλέπουμε από τις φωτογραφίες. Σκοπός τους είναι να περιορίσουν στο ελάχιστο την απόσπαση του οδηγού από το δρόμο. Όπως ανέλυσε ο κ. Tanaka, είχαν αρκετά παράπονα από τους αγοραστές του προηγούμενου Jazz, σύμφωνα με τους οποίους η προσοχή τους με τις οθόνες αφής, «ξέφευγε» αρκετά από το δρόμο. Έτσι αποφασίστηκε να επαναφέρουν τους διακόπτες για τον χειρισμό του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος στo νέο Honda Jazz. Βεβαίως, δήλωσε ότι η Honda εξελίσσει το σύστημα φωνητικών εντολών, ώστε ο οδηγός να μπορεί να επιλέγει ότι θέλει, απλά με την φωνή του.

Να θυμίσουμε ότι το νέο Honda Jazz, θα είναι αποκλειστικά υβριδικό, με το νέο υβριδικό σύστημα e:HEV να αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ. i-VTEC, μια μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σταθερής μετάδοσης. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 109 ίππους και τα 253 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ. και τελική ταχύτητα 175 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση είναι 4,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 102 γρ./χλμ. (WLTP).

Πηγή: autogreeknews.gr