Εντυπωσιακή αναβίωση του Peugeot 205 GTi

Πριν από 36 χρόνια, το 1984 η Peugeot λανσάρισε το 205 GTi με 1.6 λίτρων κινητήρα ισχύος 105 ίππων, το οποίο ακόμα μέχρι σήμερα συναρπάζει με τα οδηγικά του χαρακτηριστικά.

Εντυπωσιακή αναβίωση του Peugeot 205 GTi

Πριν από 36 χρόνια, το 1984 η Peugeot λανσάρισε το 205 GTi με 1.6 λίτρων κινητήρα ισχύος 105 ίππων, το οποίο ακόμα μέχρι σήμερα συναρπάζει με τα οδηγικά του χαρακτηριστικά. Το ισχυρότερο και ταχύτερο GTi 1.9 λτ. λανσαρίστηκε στα τέλη του 1986 με ισχύ 130 ίππων και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δλ. Παράλληλα, το 1986 αναβαθμίστηκε ο 1.600άρης κινητήρας στους 115 ίππους.

Το 2003 ακολούθησε το 206 GTi με το 2λιτρο μηχανικό σύνολο των 138 ίππων και το πιο σκληροπυρηνικό RC με τους 177 ίππους. Το 2006 έκανε την εμφάνισή του το Peugeot 207 RC με 1.6 λτ. turbo κινητήρα 174 ίππων, ενώ το 2013 το 208 GTi ανέβηκε στους 200 ίππους (1.6 λτ. turbo). Το 2014 παρουσιάστηκε το επετειακό 208 GTi 30th Anniversary με 208 ίππους και πολλές αισθητικές και μηχανικές αλλαγές.

Πως όμως θα ήταν το Peugeot 205 GTi με τα σύγχρονα σχεδιαστικά γνωρίσματα της Peugeot; Σίγουρα άκρως ενδιαφέρον, όπως το δημιούργησε ψηφιακά, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Guilherme Mello. Στο σύγχρονο 205 GTi υιοθέτησε στοιχεία από το ελκυστικό πρωτότυπο Peugeot e-Legend και το «πάντρεμα» πέτυχε! Στο μυώδες εμπρός άκρο ξεχωρίζουν τα διπλά παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα, η μακρόστενη μάσκα και ο προφυλακτήρας με τους μεγάλους αεραγωγούς. Στο πλάι διατήρησε τις γραμμές του 205, ενώ πίσω ταίριαξαν πολύ επιτυχημένα τα λεπτά κάθετα LED φώτα, οι αεραγωγοί και οι δύο ενσωματωμένες στον προφυλακτήρα απολήξεις της εξάτμισης.

Σχετικά με το αν το νέο 208 αποκτήσει έκδοση GTi, τα νέα μάλλον δεν είναι και τόσο ευχάριστα για τους οπαδούς του μοντέλου, αφού δεν αποκλείεται να είναι ηλεκτρικό! Μπορεί στην επιτάχυνση να είναι πιο γρήγορο από το 208 GTi με τον κινητήρα βενζίνης, όμως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν περιορισμένη τελική ταχύτητα και φυσικά ο ήχος και η γενικότερη αίσθηση συγκριτικά με ένα σπορ αυτοκίνητο με θερμικό μοτέρ δεν έχει καμία σχέση. Ας ελπίσουμε ότι τα μελλοντικά hot hatch δεν θα περιμένουμε να φορτίσουν για να τα οδηγήσουμε…

Πηγή: autogreeknews.gr