H νέα Porsche Macan Turbo είναι ταχύτερη από την Cayman GT4!

H Porsche παρουσίασε την νέα έκδοση της κορυφαίας Macan, η οποία όχι μόνο στέκεται αντάξια του ονόματος Turbo, αλλά «ρίχνει» και στις αγωνιστικών καταβολών Boxster και Cayman.

H νέα Porsche Macan Turbo είναι ταχύτερη από την Cayman GT4!

Εμφανισιακά, η Turbo διαφέρει από τις απλές Macan χάρις στον πιο σπορ προφυλακτήρα εμπρός, τις ζάντες των 20 ιντσών, τις τετραπλές απολήξεις και τον διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα, αλλά και την διακριτική αεροτομή. Πίσω από τους τροχούς ξεπροβάλλουν τα τεράστια φρένα, με την ειδική επίστρωση Porsche Surface που μειώνει την συγκέντρωση σκόνης από τα τακάκια κατά 90%, συγκριτικά με ένα κοινό σετ ατσάλινων δίσκων. Φυσικά τα κεραμικά δισκόφρενα διατίθενται προαιρετικά, όπως και η αερανάρτηση με το σύστημα Torque Vectoring.

Στο εσωτερικό δεσπόζει η οθόνη αφής των 10,9 ιντσών, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα σε 18 διαφορετικές κατευθύνσεις, το δερμάτινο σαλόνι και το ηχοσύστημα της BOSE με τα 14 ηχεία.

Κάτω από όλα αυτά, ωστόσο, κρύβεται η ουσία της Macan Turbo. Ο νέος twinturbo V6 των 2.9 λίτρων αποδίδει 440 ίππους στις 5.700-6.600 σ.α.λ. και 549 Nm ροπής στις 1.800-5.600 σ.α.λ., αντικαθιστώντας τον προηγούμενο 3.6. Με το πακέτο Sport Chrono Package, επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 4,3 δλ. και φτάνει στα 270 χλμ./ώρα τελικής. Η ταχύτητα του γερμανικού SUV πιστοποιείται από το γεγονός πως οι ειδικές Boxster Spyder και Cayman GT4, θέλουν 1 δέκατο παραπάνω για την ίδια μέτρηση! Και μιλάμε για αυτοκίνητα με 4λιτρο, ατμοσφαιρικό κινητήρα, έμπνευσης 911 GT3, απόδοσης 420 ίππων στις 7.600 σ.α.λ. και κόφτη στις 8.000. Τα 130 Nm περισσότερης ροπής και τα διπλά τούρμπο της Macan, σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης και το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK (πισωκίνητες και με 6άρι χειροκίνητο οι GT4), φροντίζουν να ισοσκελίσουν την διαφορά του μισού τόνου εις βάρος της Macan (1.865 έναντι 1.340 κιλών). Το μικρότερο βάρος και η πολύ καλύτερη αεροδυναμική, πάντως, στέλνουν την Cayman GT4 στα 304 χλμ./ώρα τελικής.

Πηγή: autogreeknews.gr