Έρευνα ικανοποίησης πελατών με εκπλήξεις!

Για ακόμα μία φορά το Auto Express οργάνωσε τη μεγάλη έρευνα ικανοποίησης πελατών που έχει την ονομασία Driver Power. 

Έρευνα ικανοποίησης πελατών με εκπλήξεις!

Η μεγάλη έρευνα ικανοποίησης πελατών που οργανώνει το βρετανικό site ενημέρωσης αυτοκινήτου Auto Express και έχει την ονομασία Driver Power, επιβεβαίωσε για ακόμα μια φορά την αξιοπιστία των ιαπωνικών μοντέλων, μιας και στην πρώτη δεκάδα τα 6 ήταν μοντέλα από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.

Η μεγάλη έκπληξη όμως ήταν η 2η θέση της Alfa Romeo σε ότι αφορά την ικανοποίηση των πελατών από τη μάρκα γενικότερα, ακριβώς κάτω από την Lexus. Στην 3η θέση ήταν η Kia με ποσοστό ικανοποίησης 91,54%.

Σε ότι αφορά τον τίτλο του καλύτερου νέου μοντέλου, αυτόν τον απέσπασε το νέο Toyota Prius, με την Lexus πέρα από τον τίτλο της καλύτερης μάρκας για 3η συνεχόμενη χρονιά, να απολαμβάνει και τη 2η θέση για την συγκεκριμένη κατηγορία, με το μοντέλο της το IS. Ως το 3ο καλύτερο αυτοκίνητο για το 2019 ανακηρύχθηκε η Alfa Romeo Giulia με ποσοστό 93%.

Top 10 καλύτερα νέα μοντέλα

Ξαναγυρνώντας στα των κατασκευαστών, η Alfa Romeo ήταν πολύ κοντά στην τελική βαθμολογία με την Lexus, όπου απέσπασε 92,04%, έναντι 92,06% της Lexus. Η υψηλή βαθμολογία σύμφωνα με τους πελάτες της μάρκας, αποδίδεται στην απόδοση των κινητήρων και στην αίσθηση του κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά και λόγω του γεγονότος ότι τα ιταλικά μοντέλα είναι εξαιρετικά fun to drive.

Η Kia στην 3η θέση με 91,54%, ξεχωρίζει χάρη στο προσιτό κόστος συντήρησης, στην υψηλή αξιοπιστία, αλλά και για τα 7 χρόνια εγγύησης που παρέχει στα νέα της μοντέλα. Πέρα όμως από την Lexus, ακόμα 5 ιαπωνικές εταιρείες κέρδισαν την εύνοια του αγοραστικού κοινού και αυτές ήταν η Mazda, η Subaru, η Honda, η Suzuki και η Toyota. Παρά την αισθητή απουσία των κραταιών γερμανικών μαρκών, η Skoda κατάφερε να κερδίσει την 5η θέση, ενώ η Jaguar απέσπασε την 9η!

Παραθέτουμε και τον συνολικό πίνακα για κάθε κατασκευαστή:

Πηγή: autogreeknews.gr

Ο ιστότοπος αυτός χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Διαβάστε περισσότερα
ΑΠΟΔΟΧΗ