Νέα Audi S6 και S7 TDI με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή
Για πρώτη φορά η Audi συνδυάζει ένα ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή (Electric Powered Compressor) με ηλεκτρικό σύστημα 48-volt.
Τα νέα Audi S6 και S7 κάνουν την είσοδό τους με ένα πολύ εξελιγμένο και ροπάτο V6 TDI κινητήρα, ο οποίος για πρώτη φορά συνδυάζει ένα ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή (Electric Powered Compressor) με ηλεκτρικό σύστημα 48-volt.
To 3λιτρο ντίζελ μηχανικό σύνολο αποδίδει 349 ίππους και ροπή 700 Nm μεταξύ 2.500 – 3.100 σ.α.λ., ενώ η μετάδοση σε όλους τους τροχούς (quattro) γίνεται μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου tiptronic. Ο ηλεκτρικός υπερσυμπιεστής EPC προσφέρει υψηλή απόδοση από την εκκίνηση του αυτοκινήτου, καθώς εξαλείφει τυχόν κενά ισχύος του turbo lag και επιτρέπει υψηλή απόκριση και ισχυρή επιτάχυνση ανεξαρτήτως κατάστασης οδήγησης.
Ο χρόνος απόκρισης του EPC είναι μικρότερος από 250 χιλιοστά του δευτερολέπτου, η μέγιστη απόδοσή του είναι 7 κιλοβάτ και η μέγιστη ταχύτητά του είναι 70.000 σ.α.λ. Ο ηλεκτρικός υπερσυμπιεστής δουλεύει μέχρι τις 1.650 σ.α.λ. του κινητήρα και συνεργάζεται με τον υπερσυμπιεστή εξάτμισης. Ο πανίσχυρος 3.0 TDI των 190 κιλών βάρους προσφέρει επιτάχυνση στο νέο S6 Sedan στα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,0 δλ. και στα S6 Avant και S7 Sportback σε 5,1 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση για το S6 Sedan είναι 6,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 165 γρ./χλμ.
Το 48βολτο ήπιο υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει έναν εναλλάκτη και μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 10 Ah που είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών και βοηθά το αυτοκίνητο να κινείται με ηλεκτρική ενέργεια μέχρι τα 22 χλμ./ώρα.
Εκτός από τον ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή, τα S6 και S7 ξεχωρίζουν και για τα σπορ οδηγικά τους χαρακτηριστικά. Η S σπορ ανάρτηση είναι πιο χαμηλή κατά 20 χλστ. στο S6 και κατά 10 χλστ. στο S7, ενώ συνδυάζεται με αερανάρτηση με ρυθμιζόμενη απόσβεση. Επίσης, η τετρακίνηση quattro μπορεί να συμπληρωθεί με σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα. Για ακόμα πιο ισχυρή πέδηση φροντίζουν τα 6πίστονα φρένα εμπρός με τις δαγκάνες αλουμινίου και δίσκους διαμέτρου 400 χλστ. εμπρός και 350 χλστ. πίσω. Προαιρετικά προσφέρονται 6πίστονα κεραμικά φρένα εμπρός με δίσκους 400 χλστ. εμπρός και 370 χλστ. πίσω, τα οποία ζυγίζουν 9 κιλά λιγότερα από τους ατσάλινους δίσκους.
Πηγή: autogreeknews.gr