Η Ferrari Amalfi ήρθε για να πάρει τη θέση της Roma
H Ferrari παρουσίασε την Amalfi, η οποία θα αντικαταστήσει την Roma.

Η νέα Ferrari Amalfi έκανε επίσημη πρεμιέρα και αναμένεται να πάρει τη θέση της Roma. Ξεκινώντας με το σύστημα κίνησης, η νέα Ferrari Amalfi διαθέτει την τελευταία εξέλιξη του κινητήρα V8 twin-turbo 3,9 λίτρων μάρκας. Αποδίδει 640 άλογα (+20 άλογα σε σχέση με την Roma) και 760 Nm ροπής, χαρακτηριστικά που της επιτρέπουν να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει στην τελική ταχύτητα των 320 χλμ./ώρα.
Έτσι η Amalfi είναι ένα δέκατο του δευτερολέπτου γρηγορότερη από τον προκάτοχό της, αν και η τελική ταχύτητα παραμένει αμετάβλητη. Ο κινητήρας συνδέεται με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.
Ολυμπιακός: Ο Μεντιλίμπαρ δεν έχει αλλάξει γνώμη για τον Μίγια

Το μοντέλο φέρει ένα νέο σύστημα brake-by-wire, το οποίο έχει δανειστεί από την 296 και την 12Cilindri, ενώ υπάρχει μια ολοκαίνουργια, ενεργή πίσω αεροτομή που επεκτείνεται στις υψηλές ταχύτητες, βελτιώνοντας τη σταθερότητα του οχήματος. Στην υψηλότερη από τις τρεις, ρύθμιση, παράγονται έως και 110 kg κάθετης δύναμης στα 250 km/h, με λιγότερο από 4% αύξηση στην οπισθέλκουσα.
Στην καμπίνα, η Ferrari Amalfi υιοθετεί ένα νέο ταμπλό, η σχεδίαση του οποίου έδωσε τη δυνατότητα στη μάρκα να εγκαταστήσει ένα πιο παραδοσιακό σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με οθόνη αφής 10,25 ιντσών και σύνδεση με Android Auto και Apple CarPlay.

Διαθέτει οριζόντια διάταξη και είναι σημαντικά μεγαλύτερο από το παλιό σύστημα 8,4 ιντσών, το οποίο είχε κατακόρυφο προσανατολισμό. Όσον αφορά τις οθόνες, υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 15,6 ιντσών και μια οθόνη συνοδηγού 8,8 ιντσών.
Οι Ιταλοί δεν έχουν ανακοινώσει την τιμή της νέας Ferrari Amalfi, όμως όλα δείχνουν ότι θα είναι υψηλότερη από εκείνη της Roma, αγγίζοντας μέχρι και τα 300.000 ευρώ.