Το νέο Nissan Qashqai στην παλιά τιμή

To Nissan Qashqai βρίσκεται χρόνια στην πρώτη γραμμή των πωλήσεων της Nissan και των μικρομεσαίων SUV γενικότερα. Το τρίτης γενιάς μοντέλο λανσαρίστηκε στην Ελλάδα τον Μάιο του 2021 και εμφανίστηκε ολοκληρωτικά αλλαγμένο, ανεβαίνοντας επίπεδα σε πολλούς τομείς, όπως σε διαστάσεις, τεχνολογίες, χώρους, ποιότητα κ.λπ.

Το νέο Nissan Qashqai στην παλιά τιμή

Τα δύο τελευταία χρόνια οι τιμές του πήραν τον ανήφορο (όπως και όλων των αυτοκινήτων άλλωστε) λόγω διαφόρων συνθηκών, ωστόσο τώρα και μέσω των γενναιόδωρων προσφορών επέστρεψε από εκεί που ξεκίνησε.

Η αρχική έκδοση 1.3 DiG-T 140 PS Hybrid Elite έφτασε να πωλείται από 30.690 ευρώ, όμως σιγά – σιγά ξεκίνησε να πέφτει για να φτάσει τώρα να ξεκινά από 24.990 ευρώ. Πρόκειται για το μικρομεσαίο SUV αυτών των διαστάσεων (μήκος 4.425 χλστ.) και ισχύος στα λιγότερα λεφτά της ελληνικής αγοράς. Ο εξοπλισμός του είναι πλουσιότατος σε συστήματα ασφαλείας, όπως είναι 6 αερόσακοι, αυτόνομο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, προειδοποίηση τυφλού σημείου και ελέγχου κίνησης οχήματος ή αντικειμένου κατά την οπισθοπορεία. Στάνταρ είναι όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, τα φώτα Bi-LED, οι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, το μπουτόν εκκίνησης κινητήρα, ο μηχανικός κλιματισμός και διάφορα ακόμη. Το μόνο που για κάποιους μπορεί να λείπει από το βασικό εξοπλισμό είναι μια οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων, αφού διαθέτει απλό ηχοσύστημα με Bluetooth.

Το νέο Nissan Qashqai με τον πιο επιβλητικό εξωτερικό σχεδιασμό, διακρίνεται για το εξίσου καλύτερο σε όλα τα επίπεδα εσωτερικό του από ποτέ άλλοτε. Η όλη κατασκευή της καμπίνας είναι γεροδεμένη, με μαλακά υλικά να καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και των επενδύσεων των εμπρός θυρών. Το νέο Qashqai είναι κατάλληλο για να εξυπηρετήσει με άνεση τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων ατόμων, χωρίς να συναντούν κανένα πρόβλημα με τον αέρα για τα πόδια και το κεφάλι τους οι πιο ψηλοί. Μεγάλο με τη σειρά του είναι και το πορτ μπαγκάζ των 504 λίτρων για να χωρέσει όλες τις αποσκευές.

Αρχική επιλογή κινητήρα για το νέο Qashqai αποτελεί ο 4κύλινδρος turbo 1.3 DIG-T με τα 140 άλογα. Αρχικά διακρίνεται για την ομαλή του λειτουργία και το χαμηλό θόρυβο που φτιάνει στα αυτά των επιβατών. Το τράβηγμά του «γεμίζει» από το σημείο που αποδίδεται η ροπή και άνω (250 Nm/1.650-4.000 σ.α.λ.), ενώ από εκεί και πάνω διαθέτει δύναμη μέχρι τις υψηλότερες στροφές που φτάνει με γραμμικό τρόπο και δίχως κενά. Οι επιδόσεις είναι αρκετά ικανοποιητικές σε κάθε περίπτωση, ενώ στο ταξίδι η μακριά 6η ταχύτητα κρατά χαμηλά τις στροφές του μοτέρ (130 χλμ./ώρα με σχεδόν 2.700 σ.α.λ.). Επιπλέον, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το D-Mode με τις επιλογές Eco, Standard και Sport.

Το Qashqai πατάει με στιβαρό τρόπο στο δρόμο, εξασφαλίζοντας παράλληλα αυξημένα επίπεδα ανέσεων από τις αναρτήσεις του και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Γεγονός που το κάνει ξεκούραστο στα ταξίδια, όπου βρίσκεται στο στοιχείο του. Παρά το οικογενειακό του προφίλ είναι σε θέση να ανταποκριθεί και σε πιο πιεσμένους ρυθμούς σε στροφές, εκτελώντας με ασφάλεια και ομαλότητα τις απαιτήσεις ενός πιο «σβέλτου» οδηγού.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)1.333
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)140/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)240/1.650
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)10,2
Τελική (χλμ./ώρα)196
Κατ/λωση* (λτ./100 χλμ.)9,8
CO2 (γρ./χλμ.)144
*Δοκιμής

autogreeknews.gr