Νέο οικονομικό Crossover καίει 0,07€ το χιλιόμετρο

Τα αυτοκίνητα με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και off road χαρακτηριστικά έχουν κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια στην αυτοκίνηση.

Νέο οικονομικό Crossover καίει 0,07€ το χιλιόμετρο

Τα αυτοκίνητα με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και off road χαρακτηριστικά έχουν κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια στην αυτοκίνηση, ενώ μπορεί να επιλέξει κανείς μεταξύ πάρα πολλών μοντέλων. Σε κάθε περίπτωση ένα από τα βασικά ερωτήματα που τίθενται και απασχολούν όλους, είναι πόσο καύσιμο καίει το μοντέλο που τους ενδιαφέρει και ποιο είναι κατ’ επέκταση το κόστος. Η βενζίνη «τσουρουφλίζει» με 1,868€/λτ., το ντίζελ είναι πιο οικονομικό με 1,715€/λτ. και λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης, ενώ το LPG με 0,893€/λτ. (τρέχουσες μέσες πανελλαδικές τιμές) προσφέρει μεγάλο όφελος. Πόσο δε μάλλον όταν η υγραεριοκίνηση συνδυάζεται με ένα πολύ προσιτό σε τιμή νέο Crossover.

Ο λόγος για το Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 hp LPG, το οποίο προσφέρεται σε τιμές που ξεκινούν από 19.270 ευρώ στην αρχική έκδοση Essential. Στον εξοπλισμό του ανήκουν τα απαραίτητα, όπως είναι 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, Full LED Pure εμπρός προβολείς, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition, κάθισμα οδηγού και τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και αρθρωτές ράγες οροφής. Με επιπλέον χρέωση 680 ευρώ, η δεύτερη έκδοση Expression συμφέρει σαφώς περισσότερο, αφού επιπλέον διαθέτει σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε μήκος, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων και προβολείς ομίχλης.

Από τους κύριους «πρωταγωνιστές» του Dacia Sandero Stepway, είναι ο 1.000άρης turbo κινητήρας διπλού καυσίμου. Το μηχανικό αυτό σύνολο χρησιμοποιεί ως καύσιμο είτε τη βενζίνη (50 λτ. ρεζερβουάρ) είτε το υγραέριο (40 λτ.). Ο οδηγός μπορεί να κάνει χρήση του καυσίμου που θέλει, απλά πατώντας το σχετικό διακόπτη «LPG» που βρίσκεται αριστερά από το τιμόνι. Με τη βενζίνη το μοτέρ αποδίδει 91 hp και 160 Nm, ενώ με το LPG η ισχύς ανεβαίνει στα 100 hp και 170 Nm. Η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε χρόνο 11,6 δλ., όμως με το LPG έχει προβάδισμα στις ρεπρίζ (π.χ. 80-120 χλμ./ώρα με 4η/5η/6η σε 9,1/12,1/17,1 δλ. έναντι 9,4/12.5/18,3 δλ. με τη βενζίνη). Βέβαια αυτό που μετράει περισσότερο είναι το κόστος σε καύσιμο. Με το LPG καίει 8,5 λτ./100 χλμ., τα οποία ισοδυναμούν με κάτι παραπάνω από 7€/100 χλμ. Η κατανάλωση βενζίνης είναι πιο χαμηλή στα 6,7 λτ./100 χλμ., όμως λόγω του ότι έχει διπλάσια τιμή, η χρέωση είναι πάνω από 12€/100 χλμ. Κοινώς στα 1.000 χλμ. το κέρδος με το υγραέριο ισούνται με 50 ευρώ.

Η μεγάλη οικονομία στην αγορά και στη χρήση είναι μερικοί από τους άσσους στα μανίκια του νέου Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG. Το άλλο μεγάλο πλεονέκτημά του είναι οι κορυφαίοι χώροι στην κατηγορία των supermini, οι οποίοι συγκρίνονται με μικρομεσαίων χάτσμπακ. Τέσσερις ενήλικες θα φιλοξενηθούν πολύ άνετα, χωρίς να στριμώχνονται και οι πιο ψηλοί, ενώ μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 410 λίτρων. Παράλληλα το μικρό Crossover είναι ιδανικό για τους γεμάτους ανωμαλίες δρόμους, αφού οι αναρτήσεις του περνούν από λακκούβες, μπαλώματα και ρωγμές της ασφάλτου με ποιοτικό τρόπο και δίχως οι επιβάτες να ταλαιπωρούνται.

Πηγή: autogreeknews.gr